Hop til indhold

Maria Jose - har nogle besøgt

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt hende.

Har en lighed med fotos men ikke hende, men absolut køn

Har slet ikke det udstyr der er på foto, som i slet ikke

Skrevet
  • Author
Contact skrev, 1 time siden:

Har besøgt hende.

Har en lighed med fotos men ikke hende, men absolut køn

Har slet ikke det udstyr der er på foto, som i slet ikke

Har aldrig forstået hvorfor nan stjæler billeder, hvis man alligevel er køn.

holdte du dig til de opslåede priser så?

Skrevet

Nope- tror at hun har fanget prisniveauet i DK

Men tag den direkte med hende.

Skrevet

Jeg har mødt Maria og det er hende på billederne, hun er utroligt smuk og sød, vi havde en god time sammen med god kemi, hendes pik er over gennemsnittet og med mig var hun tændt og havde en god størrelse.

De priser jeg fik oplyst er:

30 min. 1500

1 time 2000

Hun bad mig hjælpe med at putte priserne i hendes annonce, så de er der nu.

Skrevet

DON'T GO THERE. Har været forbi, ser godt ud. MEN kan ikke snakke engelsk kun spansk. Aftaler en masse på sms, men han svare bare ja til det hele, og intet opfyldes. Han siger at han kun er aktiv, og ikke passiv, fair nok, man han er aktiv med en dildo, hans egen pik er SLET ikke dert man ser på billeder, ved godt at pikken bliver photoshoppet, men den er slet ikke i nærheden af. 

Det er sgu meget meget langt tid siden jeg har brugt 2000 kr så dårligt, suk suk

Redigeret af Masterone
stavefejl

Skrevet
Masterone skrev, 1 time siden:

DON'T GO THERE. Har været forbi, ser godt ud. MEN kan ikke snakke engelsk kun spansk. Aftaler en masse på sms, men han svare bare ja til det hele, og intet opfyldes. Han siger at han kun er aktiv, og ikke passiv, fair nok, man han er aktiv med en dildo, hans egen pik er SLET ikke dert man ser på billeder, ved godt at pikken bliver photoshoppet, men den er slet ikke i nærheden af. 

Det er sgu meget meget langt tid siden jeg har brugt 2000 kr så dårligt, suk suk

Øv, kan godt forstå du er ærgerlig hvis hun ikke kunne få rejsning med dig, så skulle hun have afvist dig, eller betale dig tilbage synes jeg :( For mig var det som jeg skrev, og mest af alt skrev jeg fordi det var løgn det som er skrevet tidligere i tråden om at det ikke er hende på billederne, for det er det altså, tatoveringen under halsen er tydelig.

Hun kyssede og blev stor og hård sammen med mig, og pikken var som jeg beskrev i mit indlæg, men det ser ud som om at det ikke lykkes hende at få rejsning med alle.

• 5 months later...
Skrevet
Masterone skrev, den 28.5.2022 at 13:03:

Harxogså besøgt da hun var på Anager. Fotos vellignende og rigtig flot. Havde god sex med hende hvor hun var passiv. Så der er mange varianter her. Kyssede vildt lækkert. Pris lavere end anmeldt i denne tråd. Hun rejste med en veninde som hun tilbød kunne deltage men takkede nej

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.