Hop til indhold

Bedste massage i KBH og i DK?

Featured Replies

Skrevet

Ærede Brødre.

Jeg savner sgu noget god massage gerne olie og happy ending.

1 Gorm massage. Gammel, men hun kunne sit kram. Desværre flyttet til Fyn, men ikke aktiv mere derover?

2. Milena. Som holdt til flere steder i Kbh, sidst i Vanløse, nu husere hun i Jylland desværre.

3. Thai massage, men det er svært at finde noget seriøs piger der kan sit kram. De tænker kun på hurtigt profit.Der er nogen der skiller sig ud, men del af dem lever en normade tilværelse for det meste.

4. Grækeren på Frederiksberg er også god, men lidt faldende på det rigtige massage, desværre.

5. Episk massage ,har jeg ikke prøvet endnu.

6. Diverse piger især på Østerbro, der måske kan noget?

7.Andre? Er gerne villig til at køre langt.

Redigeret af Banjomussen
Mere rigtig sætning.

Skrevet

Jeg bliver aldrig skuffet hos Medeea. Det er noget af det bedste jeg har oplevet. Men også Tina er i en klasse for sig.

Skrevet

Em i Glostrup. Jeg besøger hende nok en gang om måneden, og jeg kommer kun for sports massagen. Hun kan virkelig tage fat. Hun er et lille nips, og hun går og kravler rundt på dig.

Redigeret af Cowboytoasten

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 18 minutter siden:

Jeg bliver aldrig skuffet hos Medeea.

Lidt svært at vurdere. Hvordan er hendes bryster??

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 10 minutter siden:

Lidt svært at vurdere. Hvordan er hendes bryster??

En lille fast b-skål. 

Skrevet
Cowboytoasten skrev, for 8 timer siden:

Em i Glostrup.

Hvor finder jeg Em? Har du evt. et link? På forhånd tak

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 15 timer siden:

Jeg bliver aldrig skuffet hos Medeea. Det er noget af det bedste jeg har oplevet. 

Jeg synes Medeea var skuffende.  Betalte for en time, men allerede efter 43 min stod jeg under bruseren. Hun forsøgte første at sende mig I bad allerede efter en lille halv time.

Hun var også noget kold og fraværende under massagen. 

Skrevet
Bobf skrev, for 3 minutter siden:

Jeg synes Medeea var skuffende.  Betalte for en time, men allerede efter 43 min stod jeg under bruseren. Hun forsøgte første at sende mig I bad allerede efter en lille halv time.

Hun var også noget kold og fraværende under massagen. 

Øv, træls. Jeg er til dels enig i at hun har meget fokus på selve ydelsen og er svær at komme helt ind på livet af. Men omvendt synes jeg at hun kan noget helt specielt. Måske hun har haft en dårlig dag.

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 31 minutter siden:

Tilbyder hun også fræk afslutning - for den hentydes ikke i annoncen.

Ja hand-job

Skrevet

Jeg vil også anbefale Pixie, hun er så sød og sexet, hun er rutineret og virkelig god til at fornemme sin gæst på briksen, eller sengen. 

Hun har efterhånden en del gode anmeldelser her på siden, kan ikke mindes at have set en dårlig anmeldelse af Pixie. 

Mausen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.