Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde besøgt Muniz i København og pludselig var hun væk - troede jeg.

Meeeen  -  har heldigvis fundet hende igen.  Hun er nu i huset i Gevninge ved Roskilde: Muniz_i_Roskilde 

Hun er noget af det dejligste man kan muntre sig med. Helt nede på jorden, stille og rolig. Og alt hvad hun foretager sig er med det sødeste smil på :biggrin: :rolleyes: 

Dejlig stor rund røv - mmmmm - og store bløde nødder - som jeg aldrig vil blive træt af at gramse på.

Fed fornemmelse at klaske sin maveregion imod hendes baller når man tager hende bagfra - Weeeee - :biggrin: :biggrin: :biggrin: 

Alt i alt: Hun er absolut et besøg værd 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende sidste år i Herlev. Lækker lækker naturlig storbarnet og storrøvet pige. Men kedelig oplevelse hvor jeg hverken fik kys eller blæs uden som jeg havde betalt ekstra for. Hum kastede sig over sin telefon straks efter jeg var kommet, så ingen smalltalk og hygge mens jeg tog mit tøj på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i dag i Roskilde. Hun ser godt ud, lækker spænstig og fyldig krop, men det spillede ikke.

Hun lagde ud med at rulle kondom på en helt slap pik!?! Når man har bestilt 30 minutter, så plejer der da at være opvarmning med og lidt gensidig petting mm. Men det kun hun ikke finde ud af. Nå, jeg fik pikken stiv og hun begyndte at sutte. ok, og hun prøvede også om hun kunne gå dybt, det kunne hun så ikke. Glidecrem på, og så op på hesten. lidt sambarytmer og store bryster lige i hoved hjalp på mit humør, liiiiige indtil jeg skulle tage hende bagfra.... At de dog ikke selv kan lugte det og gøre noget, er mig en gåde. Hun stank fra fissen som hele Hanstholm Havn. Føj for helvede. Derfra var det bare om at få hende om på ryggen, og gøre det færdigt. Jeg kommer ikke igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 34 minutter siden:

Besøgte hende i dag i Roskilde. Hun ser godt ud, lækker spænstig og fyldig krop, men det spillede ikke.

Hun lagde ud med at rulle kondom på en helt slap pik!?! Når man har bestilt 30 minutter, så plejer der da at være opvarmning med og lidt gensidig petting mm. Men det kun hun ikke finde ud af. Nå, jeg fik pikken stiv og hun begyndte at sutte. ok, og hun prøvede også om hun kunne gå dybt, det kunne hun så ikke. Glidecrem på, og så op på hesten. lidt sambarytmer og store bryster lige i hoved hjalp på mit humør, liiiiige indtil jeg skulle tage hende bagfra.... At de dog ikke selv kan lugte det og gøre noget, er mig en gåde. Hun stank fra fissen som hele Hanstholm Havn. Føj for helvede. Derfra var det bare om at få hende om på ryggen, og gøre det færdigt. Jeg kommer ikke igen. 

Føj for nederen da! 
Tak for din anmeldelse - hun er hermed taget fra min liste over GP’er, som skal besøges ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 29/5/2022 at 23:18:

Er det hende her du omtaler? https://annoncelight.dk/showad/351921

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...