CuriousGeorge 7 Skrevet 17. Maj, 2022 https://annoncelight.dk/profile/SexMel Hej Jeg har fulgt med på sidelinien i lang tid og endelig samlet mod til at give efter for lysten til at prøve dette univers. Ja jeg er ny bruger, og mit første indlæg, men eftersom mit besøg nr. 2 stadig får hjertet til at banke, så vil jeg med glæde dele min oplevelse. Lidt om mig: Jeg er vokset op blandt mange piger omkring mig og arbejdet tæt med, i kostumer, shows og backstage-stuff - er blevet vant til at se dem i et andet slags lys. Jeg var også meget sent ude + det er en rigtigt god håndfuld tid siden sidst. Derfor er der lidt udfordringer i baghovedet med seksuel nærvær 1.Besøg. Jeg sendte en besked om hun havde mulighed for en time hvis hun havde lyst. Lynhurtigt svar og aftalen var på plads. Hun tog imod mig i en cozy badekåbe og duftede nyvasket, men hoppede alligvel med i bad, som dog også aftalt. Fik aftalen på plads igen og hun gjorde sit, imens jeg gjorde mig tilpas. Mit hjerte hamrede afsted da hun kom tilbage. Hun spurgte om hun skulle begynde og jeg kunne jo nærmest ikke vente og svarede bare - yes please Efter hun havde prøvet lidt, blev der nusset og krammet for at jeg kunne falde lidt til ro og at være ok med det hele, så vi byttede lidt rundt. Hun var meget berøringsvenlig. Dog "please, no fingers up" og selvfølgelig helt forståeligt og fair Jeg kunne desværre ikke, efter adskillige ærlige, ihærdige forsøg fra hendes side. Hun undskyldte mange gange, men det var jo bestemt ikke hendes skyld. Et farvelkys blev udveklset på sengekanten med stor forbavselse fra min side af trods skægget. ....( altså mit......) At kysset kom fra hende, der faldt der en kæmpe lettelse et sted hvor man kunne mærke trygheden ved hende og at alt var ok. Jeg gik derfra med tanken om at jeg måtte bare besøge hende igen 2. Besøg i søndags. Et par lange uger gik, jeg fandt tid og igen hurtigt svar. Aftalte det samme, men med kys selvfølglig Ind på værelset og jeg kunne lige hurtigt skimte et blåt lingeri falde, ærgede mig lidt at jeg ikke nåede at stoppe hende i det. Lige lidt til fantasien også Jeg startede med at undskylde fra mit første besøg, fordi jeg endda selv skrev no rush og følte ikke rigtig jeg var mig selv og det der førstegangs-rush var alligvel lidt akavet Jeg fortalte det om mig og lærte hende lidt bedere at kende som person, hvilket jeg havde det meget bedere med og selvfølgelig skulle have gjort fra første møde Et kærligt nærvær, dejlige bløde kys, kram, kælen og lidt nussen for skægget hun gav lidt hygge massage og var stadig virkelig opsat på en god stund. Hun var igen en virkelig dejlig oplevelse der var lige ved og næsten denne gang. Fik dog prøvet lidt forskellige stillinger undervejs der blev vel modtaget. Jeg er stadig forbløffet over hendes lette imødekommende væsen og lette tilgang til det hele. Hun er virkelig sød ! og de øjne naturlig, dejlig og kærlig. Alt det hun selv skriver - so real ! Jeg ser allerede frem til næste besøg, men det må blive efter hendes ferie ihvertfald Uanset hvad Så er jeg ikke gået skuffet derfra pga. Hende ! Hun er en Darling Giv hende den respekt hun fortjener. Thank you @Melinda23 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 95 Skrevet 17. Maj, 2022 Tak for ærligt og godt skriv! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CuriousGeorge 7 Skrevet 17. Maj, 2022 Mange tak Jeg fik vist ikke tagget hende ordentligt til sidst? Any help ? Hvis det er ok selvfølgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tullifas Skrevet 17. Maj, 2022 CuriousGeorge skrev, for 34 minutter siden: Mange tak Jeg fik vist ikke tagget hende ordentligt til sidst? Any help ? Hvis det er ok selvfølgelig @Melinda 23 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg