Hop til indhold
Guest Brug Min Q København

Line kommer til KBH

Recommended Posts

Guest Brug Min Q København

Hej derude,

Det er med stor glæde at jeg kan annoncere ankomsten af Line på 24 år til KBH. Hun har tidligere været brugstøs i Aalborg.

Tjek vores profil ud og se om det kunne være noget for dig.

God aften :)

PS! Det er gratis at bruge hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Det ville være smart at indikere hvor man skal søge, annoncelight søgning på brug min q eller line giver ikke rigtig noget, der er ikke et link på jeres EG profil heller... Just sayin' :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brug Min Q København

Beklager forvirringen - men hun har ikke nogen annoncelight, da det er gratis at bruge hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://www.eroguide.dk/forum/profile/61142-brug-min-q-københavn/?tab=field_core_pfield_12 

@sugarshooter Profilen herinde har et "Om mig" faneblad, som er "annoncen" der menes med "Tjek vores profil ud" vil jeg gætte på. Det ser ud til at @Brug Min Q København er ny herinde, så måske det er lidt svært at navigere lige i starten. 

God fornøjelse til jer.

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter
Eva Nadine skrev, for 21 timer siden:

https://www.eroguide.dk/forum/profile/61142-brug-min-q-københavn/?tab=field_core_pfield_12 

@sugarshooter Profilen herinde har et "Om mig" faneblad, som er "annoncen" der menes med "Tjek vores profil ud" vil jeg gætte på. Det ser ud til at @Brug Min Q København er ny herinde, så måske det er lidt svært at navigere lige i starten. 

God fornøjelse til jer.

 

Den kendte jeg heller ikke, det er ikke så iøjnefaldende - men tak, så lærte jeg da noget nyt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brug Min Q København

Hej alle og tak for tålmodigheden! Ved flere af jer flittigt har spurgt nysgerrigt ind til, hvornår Line er klar til brug. Det er hun nu på mandag for første gang. Der bør vi være flyttet nogenlunde på plads - i hvert fald er der en seng

Event: Filmet Gangbang
(Filmer aldrig jeres ansigter, kun Lines)

Hvornår: Anden pinsedag, d. 06.05.22 kl. 12.00.

Hvor: Privat lejlighed, 2300, København S
(Præcis adresse gives ud, når arrangementet bekræftes endeligt, senest 2 timer før start).

Antal: Mindst 5.

Hvad skal der ske: Line sidder klar og sutter på skift. I kan frit placere hende i stillinger, hvor I kan komme til at bolle hende. Kys, smæk, lette kvælertag, deepthroat, analsex, alm. sex, creampie, spermsprøjt i mund m.v. er nøgleordene. Hjælp hinanden og få hende brugt grundigt i alle huller. Skifter man fra røv til mis, så skal pikken vaskes først. Arrangementet er 100% heteroseksuelt med Line i fokus.

Brug af gummi er frivilligt. Line er rask og på præventation. Dog er det naturligvis altid på eget ansvar. Vi forventer, at alle deltagere er voksne fornuftige sunde og raske mennesker - både fysisk og mentalt! Ønsker man at bruge gummi medbringes dette selv, og ønsker man at pule hende i røven, så skal man selv medbringe glidecreme.

Krav og opførsel: Selvsagt for de fleste, men jeg nævner det lige for god ordens skyld:

- Alder mindst 40 år gammel
- Hygiejnen skal være top
- Velduftende, præsentabel og med pli
- Viril og sprøjtevillig pik på mindst 15 cm
- Kortklippede negle
- Man skal tænde på gangbangs
- Minimal snak og forståelse for diskretion. Det er ikke en social snakkeklub, men et gangbang, hvor der ønskes ligepå sex
- Eventuelle spørgsmål eller lign. efter arrangementet kan vi skrives ved om
- Når man er sprøjtet, så smutter man stille og roligt igen, så andre kan komme til

Tilmelding: Skriv en privat besked herinde eller smid en mail på [email protected] og tilmeld dig. Det er gratis at være med. Det betyder også at hun er en helt almindelig pige og ikke top professionel prostitueret, som de fleste kvinder herinde er.

Om Line: 24 år, høj, feminin dansk brunette med former.

Ses vi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brug Min Q København

Hej, der var desværre ikke nok tilmeldte til at afholde arrangementet i dag (sikkert pga. pinsen). Håber I vil være med en anden gang!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brug Min Q København skrev, for 5 timer siden:

Hej, der var desværre ikke nok tilmeldte til at afholde arrangementet i dag (sikkert pga. pinsen). Håber I vil være med en anden gang!

Holder lige øje med hvornår I holder næste arrangement. Hvis det er en hverdag og i dagtimerne, så er jeg frisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne bestemt også godt være frisk, var meget tæt på at melde mig i går, men der kom desværre noget i vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brug Min Q København skrev, den 6.6.2022 at 15:53:

Hej, der var desværre ikke nok tilmeldte til at afholde arrangementet i dag (sikkert pga. pinsen). Håber I vil være med en anden gang!

Jeg har skrevet til jer på email for ca. 1.5 måned til jer, da I meldte jeres ankomst og at jeg var så klar. Og den har I svaret positivt tilbage på med at I ville sørge for at skrive - dejligt! Nu følger jeg ikke med herinde dagligt, så har misset jeres opslag og da I ikke har skrevet til mig på email, så har jeg misset event hvilket var ærgeligt for jeg var SÅ klar til at kneppe Line i Pinsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

+1 på SirCreampies indlæg. Kunne godt, vidste det ikke, havde mailet til jer. Et lille tip, lav en mail-liste med dem der er interesseret som i har screenet, så er det nemt at lige smide en mail ud når i laver et opslag. Men er frisk en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...