Hop til indhold

Matylda og Blonde-Alexxa duo.

Featured Replies

Skrevet

Hej alle.

I en fjern fortid skrev jeg under navnet Mandrake diverse rapporter  på VL og diverse internationale forums. Et af de internationale finde sørme endnu og det er min længst levende profil på nogen hjemmeside, helt fra 1999.

De bedste minder var fra dejlige timer tilbragt i Prag fra ca 1999-2006, især starten af nullerne var gode tider.

Jeg regnede ikke med at skulle opleve så lækker købesex med nogen igen. Indtil her til formiddag hvor jeg havde fornøjelsen af Matylda og hendes nysankomne makker Alexxxa.

De er lækre , charmerende, frække og kørte hele paletten rundt af de ydelse de annoncerer.

Det er ikke en lesbisk seance på nogen måde, det var to umådelig dejlige piger der koncentrerede sig om at give en person vellyst, nemlig mig.

Min umiddelbare tanke var at det har været min bedste købesex oplevelse nogensinde. Punktum..og der har trods alt været 100+.

De kolde fakta:

Kontakt via mail, som virkede fint. Jeg bookede for 3 dage siden, sådan ca.

Location, et lejlighedskompleks på en lokalitet nævnt i annoncerne.

Pris 4000

https://nympho.dk/n7409/2674/hello-all-i-am-new-17-5-to-24-5/

https://nympho.dk/n4487/1968/matylda-babe-gfe-15-5-to-22-5/

Det er dem på billederne.

Mvh

sejanus

Skrevet

På trods af at være en flittig bruger af dette forum, så er det første gang, jeg aktivt deltager og skriver noget herinde - har tidlige kun nydt godt af andres anmeldelser.

Men jeg bliver simpelthen nødt til at bakke op om din anmeldelse og give disse to dejlige piger et shout out.

Jeg havde også haft fornøjelse af at besøge dem, og det var uden tvivl min hidtil bedste oplevelse med GP'er.

Deres lidenskab, skønne kys og fokus på mig, gjorde at de selv enkeltvis ydede en fantastisk GFE. Så at have fornøjelse af dem begge på en gang, gjorde oplevelsen uforglemmelig.

• 2 months later...
Skrevet

For nu at trække samtalen ned på et beskidt niveau: guffer de gren samtidigt?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.