Hop til indhold

Hvor finder man den bedste “shower together” oplevelse?

Featured Replies

Skrevet

Indrømmet - jeg er lidt en sucker for badende kvinder og gerne sex i badet.

Da jeg er forholdsvis ny i dette game, vil jeg meget gerne trække på jeres hjælp.

Med hvilken GP har I haft den/de bedste “shower together” oplevelser? Og hvad kan man egentlig tillade sig at forvente?

Til info så har jeg kun haft en, hvor jeg måske havde skruet forventningerne op til mere end at hun kun skulle justere temperaturen på vandet. 
Det blev så til en lang næse.

På forhånd tak for hjælpen.

Den Slatne

Redigeret af Den Slatne

Skrevet

Min bedste oplevelse var helt sikkert hos- nu desværre lukkede- Cassiopeia- i Ringstedgade på Østerbro. De havde et Spa bad hvor man, mod ekstrabetaling på +300 kr, kunne få fornøjelsen i at kramme og nusse unge danske blondiner og brunetter og nordiske modeller i varmt/tempereret boblevand. Inden seancen fortsatte i værelset.

Hmm...Var det blondinen en unge svensk tjej..Var det Sandra, hun hed?

Glad for at have oplevet dette, som nu blot er historie blandet så mange andre gode oplevelser med unge studiner på diverse lysthuse i Storkøbenhavn. Ved en 4-5 stykker med unge danske og nordiske piger som er forsvundet de sidste 10 år.

Tror ikke man kan forvente så meget mere i 2022. Alting bliver forringet og varmt vand er iøvrigt også blevet dyrere..

PS. Elsker i øvrigt også kult-serien "Hot Showers" fra Hustler. Den er helt sikkert bedre end Tv2's Badehotellet.

Bare Skatteministeriet ville gøre det mere attraktivt for nystartede piger: Feks. at piger under 25 kan få flere skattefordele  således at det vil blive mere attraktivt at gå ind i branchen som feks studerende , så alle der har lyst kunne opleve at bade sammen med en dejlig pige. Det er en win-win situation for både pigen og for landet.

Redigeret af ppd

Skrevet

Selvom jeg er til ret hårde ting kan jeg også lide det blidt, og et element af den blide verden jeg virkelig er til er bestemt bad sammen som en del af efterspillet, men egentligt også før. Jeg har ikke prøvet decideret sex i badet endnu.

Den hidtil bedste oplevelse jeg har haft med det har været med @Nannas Hjørne på mit andet besøg hos hende som var lidt foranlediget af det bad efter vi havde da jeg mødte hende første gang.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/153335-dyrisk-liderligt-og-inderligt-kærligt-møde-med-nanna/?tab=comments#comment-1399258

Jeg har også haft dejlige oplevelser med bad sammen hos @Lina_bbw og hos @Line c

https://www.eroguide.dk/forum/topic/151330-genbesøg-hos-lina-bbw-i-valby-det-blev-vildere-end-første-gang/?tab=comments#comment-1385774

https://www.eroguide.dk/forum/topic/147296-lækkert-juleknald-med-line-c-i-valby/?tab=comments#comment-1352815

ppd skrev, for 53 minutter siden:

Min bedste oplevelse var helt sikkert hos- nu desværre lukkede- Cassiopeia- i Ringstedgade på Østerbro. De havde et Spa bad hvor man, mod ekstrabetaling på +300 kr, kunne få fornøjelsen i at kramme og nusse unge danske blondiner og brunetter og nordiske modeller i varmt/tempereret boblevand. Inden seancen fortsatte i værelset.

Nu fik du mig til at tænke på en gang jeg besøgte Emmalie på Cassiopeia og hun lidt spontant kom ud i bruseren til mig bagefter. Snøft, hun måtte gerne komme tilbage til os. Og ja, deres badeværelse var bestemt over standarden.

Skrevet

Hmm..

Der var også et sted i Rødovre med ungarske piger...Selvfølgelig også lukket. Kan ikke huske hvad det hed, Hmmm...Mansion Girls (??)  men der var badeværelset også rigtig lækkert. Et stort brusebad/shower med så mange knapper at du næsten  kunne styre hver en retning på strålerne..

Desværre måtte pigerne ikke få vådt hår og make-up'en havde vist ikke godt af det.

Hvor jeg dog savner de tider er 15-16 år siden..SU'en i Danmark er åbenbart for høj så de unge kvindelige studerende sagtens kan betale lejlighed, dagligvare, hverdagsliv og byture uden at søge mod hurtige penge som denne branche har.

Redigeret af ppd

Skrevet
Den Slatne skrev, for 3 timer siden:

Indrømmet - jeg er lidt en sucker for badende kvinder og gerne sex i badet.

Ditto her, men i DK er det desværre ofte kun mod tillæg og pigen må ikke få vådt hår eller ødelagt make-uppen - og jeg tænder faktisk enormt på at få suttet pik, mens det regner ned over pigen og hendes hår er helt vådt - bl.a. derfor begyndte jeg får nogle år siden at tage til Thailand, hvor "Shower together" ofte er standard og inkluderet uden ekstra - både før og efter - eller med en ekstra omgang i badet, som det nu falder sig - bare man allierer sig godt med med olie og showergel. Evt. kan man også besøge steder med body spabade, hvor det store nummer forgår på en luftmadras, hvor man rigtig kan glide rundt - men det er hurtigt overstået - eller man skal betale ekstra + ekstra.

Nu har jeg heldigvis fundet mig en asiatisk veninde, som jeg af og til kan overtale til en omgang i badet - så jeg behøver pt. ikke tage til Thailand ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Lauersen skrev, for 9 timer siden:

Nu fik du mig til at tænke på en gang jeg besøgte Emmalie på Cassiopeia

Nu så jeg lige tilfældigt at der er kommet en Emmalie hos sexyclub.. Jeg ved ikke om det er den samme:P.. Men nu du ønskede hende tilbage så kunne det jo være du var heldig<3.. Jeg kan da i hvertfald se det er nogle billeder jeg har set før.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Nu så jeg lige tilfældigt at der er kommet en Emmalie hos sexyclub.. Jeg ved ikke om det er den samme:P.. Men nu du ønskede hende tilbage så kunne det jo være du var heldig<3.. Jeg kan da i hvertfald se det er nogle billeder jeg har set før.. 

Tusind tak for at tænke på mig, men der har været 2 der hed Emmalie samtidig. Jeg er sikker på at hende fra Sexyclub er både sexet, sød og dejlig, men på billederne kan jeg se at det er ikke hende jeg har mødt. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/134585-emmalie/?tab=comments#comment-1259572

Redigeret af Lauersen

Skrevet

Hmmm...

Undre mig over at det ikke er muligt at streame ALLE Hustler's "Hot Showers" serie mere...:mellow:.

Mener at de er nået næsten 100 udgivelser. Gad vide hvor de så findes? Oh Well..

En af mine første dvd'er i serien er desværre bortkommet.

Redigeret af ppd

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.