Hop til indhold
Rayban85

Party Girl i Roskilde - So where is the party?

Recommended Posts

Jeg skrev med følgende https://annoncelight.dk/showad/342722 forleden aften og var ret klar på en fræk aftale. 

Hun svarede hurtig på sms og jeg bekræftede aftalen. Stedet er et motel lidt udenfor Roskilde. Jeg blev guidet til det rigtige rum. 

Jeg blev mødt af en sød og genert pige fra Rumænien. Hun er en pæn pige (lidt uren hud i ansigtet) som var dækket af make up - ikke overdrevet  - men virkede ikke super erfaren. 

pengene skiftede hænder… 

1000kr for 30 min. 

Det er nok i overkanten for oplevelsen. 

Jeg fik lov til at slikke hendes lækre fisse og hun nød det. Kondom på trolden og jeg fik et blow som ikke var videre ophidsende. 

Vi havde sex i forskellige positioner - hun er dejlig stram, men ikke meget indlevelse. Jeg var færdig efter 10 min. 

kigger på sin tlf og svare på beskeder er i min verden NO GO når du har besøg. Hun virker sød, men ingen indlevelse el nærvær gør jeg ikke kan anbefale hende. 

Udseende 7/10

Stedet 5/10

Oplevelse 4/10

Jeg tager gerne imod anbefalinger i nærområdet :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rayban85 skrev, for 5 timer siden:

Jeg fik lov til at slikke hendes lækre fisse og hun nød det. Kondom på trolden og jeg fik et blow som ikke var videre ophidsende. 

Vi havde sex i forskellige positioner - hun er dejlig stram, men ikke meget indlevelse. Jeg var færdig efter 10 min. 

kigger på sin tlf og svare på beskeder er i min verden NO GO når du har besøg. Hun virker sød, men ingen indlevelse el nærvær gør jeg ikke kan anbefale hende. 

Du har da alligevel haft lidt fart på tænker jeg, nu du kunne nå at slikke hende og så have sex i et par forskellige stillinger på 10 min. :lol: Var det før eller efter hun skrev sms ? Håber bestemt det sidste, men jo hun burde slet ikke.
Nå, men tak for anmeldelsen. Kan tyde at det var fransk med kondom. Ved du om hun tilbyder uden og evt. Mega ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...