Hop til indhold
casio

Missguide / femdom. Aalborg

Recommended Posts

Hej. Er der her tale om den samme pige ?  Er der nogen der har været forbi hos dem ? 

Redigeret af casio
Ikke link med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
casio skrev, for 13 minutter siden:

Beklager ! Kan ikke indsætte link.. hvordan gør man ? 

Trykker på "kæde" ikonet, og indsætter link, eller den nemme bare copy paste link rå ind i din tekst.
 

jeg har forsøgt at søge på både missguide og femdom, og får ikke noget konkret frem, måske du i det mindst kan løfte sløret for hvor du har fundet pigen/pigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

er det den her annonce du har fundet ? https://annoncelight.dk/showad/340920 ?

hvis ja, så er der masser af læsning om pigen her på EG.


og løber du tør for læsning, kan du skrive til pigen, og få verdens længste korrespondance. :)

og kaster du dig ud i at forsøge at få en aftale med hende, så lad være med at betale forud.

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Ja samme pige (det er samme standart svar der kommer fra profilerne), hun har eksisteret i et par år i Aalborg, hun er ægte nok, men det er ekstremt meget meget langtrukkent at få en aftale på plads, jeg skrev med hende i 9 måneder og efter 3 forgæves konkrete besøg/aftaler, gav jeg op.

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
casio skrev, for 3 minutter siden:

Hæhæ seriøs petting !!! 

setup lyder frækt nok, men men men, hendes pris er alt alt for høj, og efter min opfattelse er der ikke noget ekstraordinært over hendes handjob, for samme pris eller mindre kan man få 60 minutters 4 hånds massage ved thai-klinik, eller 3 x happy endings ved en prof GP.  
Efter min opfattelse er frøkenen mere interesseret i at malke din tegnebog, frem for dine nosser, men det er jo også en fetish, den virker bare ikke for mig. :)

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, den 16.5.2022 at 10:24:

er det den her annonce du har fundet ? https://annoncelight.dk/showad/340920 ?

hvis ja, så er der masser af læsning om pigen her på EG.


og løber du tør for læsning, kan du skrive til pigen, og få verdens længste korrespondance. :)

og kaster du dig ud i at forsøge at få en aftale med hende, så lad være med at betale forud.

 

next skrev, den 16.5.2022 at 10:35:

setup lyder frækt nok, men men men, hendes pris er alt alt for høj, og efter min opfattelse er der ikke noget ekstraordinært over hendes handjob, for samme pris eller mindre kan man få 60 minutters 4 hånds massage ved thai-klinik, eller 3 x happy endings ved en prof GP.  
Efter min opfattelse er frøkenen mere interesseret i at malke din tegnebog, frem for dine nosser, men det er jo også en fetish, den virker bare ikke for mig. :)

Nej det har du ret i  det er heller ikke lige mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
casio skrev, den 25.6.2022 at 15:38:

Mit råd ang. denne frøken… lad værre med at indlade jer med hende, det kan kun gå galt. 

Jeg har besøgt hende for lang tid siden, og intet er i princippet gået galt for mig. 
 

Jeg skrev sammen med hende på mail i lang tid inden besøget og vi talte også i telefon,  og det var egentligt meget fedt og det gjorde besøget federe på en eller anden måde, fordi spændingen var bygget op over lang tid gennem en masse skriverier og snak. 
 

Jeg betalte ved vores personlige møde for den tid vi havde sammen der, og ellers har hun aldrig forlangt penge for den tid hun ellers har brugt på mig på skriverier og snak. 
 

Så hun er sådan set reel og fair nok, og i øvrigt en ganske pæn kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...