Miller223 197 Skrevet 16. Maj, 2022 (4) SugarDaters fik denne besked: Er du interesseret i grænseoverskridende dominans? bad om yderligere info, det kom der denne kommunikation ud af: Damen er nyligt importeret og stadig ved at lære tingene at kende. Og hvordan man skal opføre sig. Der er derfor en unik mulighed for at få adgang til hende i I en time uden nogle grænser et diskret sted. Du får kun denne mulighed en gang. Du kan vælge om du fortrækker bedøvet eller bundet. Og hvis der er brug for hjælp får du også det. bedøvet? Du forstår ikke tilbudet? nej? Okay. Så siger vi tak herfra. Er det en joke, noget kriminelt eller en seksuel trend?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 16. Maj, 2022 (edited) Det ser sgu da for mystisk ud. Du kan altid tippe politiet anonymt på https://politi.dk/kontakt-politiet/tip-politiet PS Jeg har ikke fulgt dit link, da jeg ikke er på SG, kun læst og forholdt mig til det du skriver her. Redigeret 16. Maj, 2022 af AB455 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 16. Maj, 2022 Bedøvet? WTF? Dette lyder da fandeme suspekt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HGW 63 Skrevet 16. Maj, 2022 Du bør kontakte politiet. Måske er det ikke noget, måske er det. Det sidste håber ingen for nogen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg