Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/334877

Aftalte et møde med hende i går og kørte imod Karup. Ved Frederiks havde jeg endnu ikke fået adresse og selv om jeg skrev hørte jeg ikke mere fra hende. 
Adressen fik jeg heller ikke og hørte først noget fra hende igen hen på aftenen, efter jeg havde brokket mig..... "NÅ" var svaret!!!
Så virker meget useriøs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Akasut@ skrev, for 30 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/334877

Aftalte et møde med hende i går og kørte imod Karup. Ved Frederiks havde jeg endnu ikke fået adresse og selv om jeg skrev hørte jeg ikke mere fra hende. 
Adressen fik jeg heller ikke og hørte først noget fra hende igen hen på aftenen, efter jeg havde brokket mig..... "NÅ" var svaret!!!
Så virker meget useriøs. 

Undskyld men det er altså hendes Pimp du skriver med, sorry :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lavet en aftale og ankom til aftalt hvorefter hun ikke reagerede på hverken dørklokken eller på mobil. Der gik 3 dage før hun svarede på Snapchat. Og der stod så “kan i dag”!  Intet om hvorfor hun brændte mig af!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

Skulle i købe billeder eller VIP på snapchat for at få lov at lave aftale?

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, for 1 time siden:

Skulle i købe billeder eller VIP på snapchat for at få lov at lave aftale?

Nej

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, for 2 timer siden:

hvad med forudbetaling

Hahaha spørger du seriøst om det?? Kunne du finde på at forudbetale ???? Hold nu kæft mand et f….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
HMA skrev, for 22 minutter siden:

Hahaha spørger du seriøst om det?? Kunne du finde på at forudbetale ???? Hold nu kæft mand et f

Tøsen bruger Snapchat, så der må næsten være et eller andet svindel ind over.

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, for 4 timer siden:

Tøsen bruger Snapchat, så der må næsten være et eller andet svindel ind over.

Tror jeg ikke der er. Har snakket med en fra Karup og naboerne er udemærket klar over hvad hun laver og der kommer ind imellem meget skumle typer der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smalhans

Hun er svær at lave en aftale med, det er dog lykkedes for mig én gang tidligere. Rodet lejlighed men udmærket sex. Har efterfølgende prøvet at få en ny aftale uden held. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun sælger også videoer.  Ville da godt se hende om hun var noget værd. Men efter det her har jeg ikke lyst til at sende hende penge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er utroligt beskidt og ulækkert i hendes bolig. Og fyldt med katte. Hendes egen hygiejne er på et lavt niveau. 
Sød pige ja men med store psykiske problemer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HMA skrev, for 3 timer siden:

Der er utroligt beskidt og ulækkert i hendes bolig. Og fyldt med katte. Hendes egen hygiejne er på et lavt niveau. 
Sød pige ja men med store psykiske problemer 

Jep netop. Har besøgt hende og der er MEGET beskidt. Kattegrus over det hele og nok også lort. Hendes sengetøj er gennemhullet af hvad der vel er cigaretter der har brændt hul, lissom hun selv har et par steder på kroppen der minder om brændemærker fra cigaretter. Hendes bryster hænger og det minder mere om en kvinde oppe omkring 30 der har født 3-4 børn. Mit indtryk var også at det var en pige med store psykiske problemer og jeg fortrød faktisk at jeg ikke bare gik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dav dav.  Til mit eget forsvar kan jeg så sige angående med dårlige svar så kan jeg sgu altså ikke følge med i alle de beskeder der kommer!  

Ofte høre jeg intet med tidsrum folk kommer i også må man vel forvente jeg ik åbner op? 

og til dig som var kørt men uden adresse hvorfor? Sender kun min adresse når jeg har aftalt noget. 

ja har sgu en rodet lejlighed mest faktisk bare tøj Og kattegrus ja fejer gulvet hver dag men tydeligvis er i ik selv folk med inde katte… 

brændemærker har jeg faktisk ingen af men mere faktisk noget sygdom jeg ikke kan slippe af med men forsøge holde væk så flot af jer dømme ud fra noget i ik selv har spurgt ind til og rigtig dejligt blive dømt som psykisk syg uden i kender mig personligt.

Jeg er ikke typen der er på 24/7 og har slået annoncer oppe når jeg er.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og dejligt i mænd ikke skal være diskrete men vi piger skal hvorfor snakke med mine naboer? Er ligeglad med hvad de ved men alligevel?  Tænkte da ikke i ville have jeg snakkede men dem omkring jer hvis jeg havde besøgt jer og havde mine fordomme? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og skumle typer ja den kan jo så kun blive lagt hen på dem som skriver til mig og kommer? Jeg ser ik altid hvem der kommer før da ingen gider sende mig billeder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HMA skrev, den 16.5.2022 at 01:23:

Jeg har lavet en aftale og ankom til aftalt hvorefter hun ikke reagerede på hverken dørklokken eller på mobil. Der gik 3 dage før hun svarede på Snapchat. Og der stod så “kan i dag”!  Intet om hvorfor hun brændte mig af!

Hvis du hvem jeg tror du er så kom du også derefter hvor jeg også gav en undskyldning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...