Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var for noget tid siden ude at besøge Sonja, hun var meget nem at lave en aftale med på sms, hvor hun svarede tilbage med et samme.

Jeg mødte op hos hende og blev lukket ind, hun er mere feminin en jeg havde forstillet, men ved at være lidt ældre en de bilder der er af hende. Da jeg havde betalt og smidt tøjet blev jeg lagt på sengen, og hun begyndte at give bj, hun havde beholdt trusserne på, men de blev hurtigt smidt da jeg viste interesse, så vi kunne nyde hinanden i en 69’er. Da vi havde suttede hinanden i et stykke tid, var det som om vi begge var blevet godt liderlige, hun lagde sig på ryggen og smed toppen, og så begyndt vi ellers og råsnave. Efter noget tid fik jeg lyst til at knippe hende, og som om hun kunne læse min tanker spurte hun. “ Vil du knippe mig. ” Jeg startede ud med at tage hende i doggystyle, hun er utrolig stram at komme ind i, bagefter skiftede vi over så hun lå på maven, og jeg oven på med strakte arme.

Det endte ud med et rigtig godt besøg, og jeg kunde sagtens finde på at vende tilbage.

https://annoncelight.dk/showad/311241

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest I will lick your feet
Cyclone skrev, for 4 timer siden:

Jeg var for noget tid siden ude at besøge Sonja, hun var meget nem at lave en aftale med på sms, hvor hun svarede tilbage med et samme.

 

Jeg mødte op hos hende og blev lukket ind, hun er mere feminin en jeg havde forstillet, men ved at være lidt ældre en de bilder der er af hende. Da jeg havde betalt og smidt tøjet blev jeg lagt på sengen, og hun begyndte at give bj, hun havde beholdt trusserne på, men de blev hurtigt smidt da jeg viste interesse, så vi kunne nyde hinanden i en 69’er. Da vi havde suttede hinanden i et stykke tid, var det som om vi begge var blevet godt liderlige, hun lagde sig på ryggen og smed toppen, og så begyndt vi ellers og råsnave. Efter noget tid fik jeg lyst til at knippe hende, og som om hun kunne læse min tanker spurte hun. “ Vil du knippe mig. ” Jeg startede ud med at tage hende i doggystyle, hun er utrolig stram at komme ind i, bagefter skiftede vi over så hun lå på maven, og jeg oven på med strakte arme.

 

Det endte ud med et rigtig godt besøg, og jeg kunde sagtens finde på at vende tilbage.

 

https://annoncelight.dk/showad/311241

Hun må være gammel efterhånden og slidt, var sammen med hende for ca 15 år siden, og allerede dengang prøvede hun at lokke mig til at dyrke bareback sex med hende, så ville personligt holde mig langt væk da jeg tror hun hat dyrket masser usikker sex gennem tiderne .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...