jakobhansen 97 Skrevet 15. Maj, 2022 er der nogen der har besøgt Antonia? https://annoncelight.dk/showad/341963 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 400 Skrevet 7. Juli, 2022 Underligt, hvis ingen har taget "chancen" med hende - hun ser sgu ret lækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 9. Juli, 2022 Jeg følger med her. Har du besøgt hende, så sig frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stoltze 3 Skrevet 30. Juli, 2022 Jeg følger lige op her, frem for at starte en ny tråd. Stadig ingen besøgende som har lyst til at fortælle lidt om oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnP 22 Skrevet 1. August, 2022 Hejsa. Jeg besøgte Antonia i fredags. Hun er sød og meget servicemindet. Lytter meget til ønsker og følger instinktivt det næste “træk”. Hun ser dejlig ud og har i mine øjne en rigtig smuk og dejlig krop. Billederne har nok et par år på bagen. Det var en god oplevelse og jeg fik hvad jeg bad om uden undtagelse (uden at gå i detaljer). Det var ikke en gfe oplevelse. Bar lidt/en del præg af rutine, men hun er dejlig. Hun er ikke typen der lige trækker den lidt for hyggens skyld. Betalte for 30 min., var ude efter 22… men kunne heller ikke holde længere . Hun er fra Rumænien og skal på ferie nu i en md. fra den 02.08.22. Hun kommer igen om en md. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden Jylland 5 Skrevet 1. August, 2022 Sød og ganske flot pige. Kan klart anbefale et besøg hos hende, hun er et besøg værd. Hun gjorde en stor indsats både i sengen, og bagefter for at holde en samtale kørende… og så er hun god til engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 181 Skrevet 2. August, 2022 Jeg har besøgt hende og ganske tilfreds med besøget - fik hvad jeg bestilte og kom efter Billederne af hende vises bedre i hendes anden annonce, hvad man møder i dag, smukt ansigt, dejligt smil, skønne bryster, ikke helt slim men en flot krop https://annoncelight.dk/showad/347441 Jeg vil klart besøge hende, når hun kommer igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg