Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Mia i går. Har længe luret på hendes billeder, men kunne ikke finde mange anmeldelser af hende herinde, så jeg tog afsted uden de store forventninger - men med masser af forhåbninger.
For så vidt angår fysikken, blev jeg ikke skuffet. Det står med det samme klart, at billeder og virkelighed stemmer..god start. Hun holder til i en berømt kælder, ikke langt fra Vanløse station.

Lokalerne har fået en gedigen upgrade, der er pænt og rent og badefaciliteterne er tiptop.

Bestilte 30min cocktail, og det passede meget godt ud fra mit behov den dag. 69, facesitting, cowgirl, og til sidst den gode gamle missionær. Kr  800,00 (bj med gummi)

Her er så grunden til, at jeg nok ikke skal besøge Mia igen. For selvom hun er sød, så er hun ikke ‘rigtigt’ til stede. og selvom hun har en mega lækker krop, så mangler den der “latina-ild”, som man kan være heldig med nogle gange, og den udeblev desværre i denne omgang. Måske ramte jeg bare en af hendes dårligere dage. Dem kan vi jo alle have.  

*JB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Qwertyy

Super nyttigt review - tak:) Uden dette forum havde beg sikkert haft et på samme måde “halv-skuffende” besøg hos Mia - forsi hun ser så lækker ud. Med forummet i baghånden mener jeg at man kan minimere de skuffende besøg:)

Tak fordi du delte:)

Redigeret af Qwertyy
Stavefjel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, har ofte været fristet men det hun har været der meget længe har afholdt mig fra et besøg.
Dit skriv bekræfter mine bange anelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lionhart skrev, for 21 timer siden:

Har ellers planlagt en tur til Mia. Er brysterne ægte?

Ja, det vil jeg er jeg ret overbevist om. Dejligt bløde, og falder på den helt rigtige måde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var her også for en del år tilbage, og der besøgte jeg hende flittigt. Hun var helt fantastisk, med en sindsyngt lækker krop og bryster af en anden verden. Fordi det var så godt den gang, har jeg ikke turde prøve igen, af frygt for at jeg ville blive skuffet. Måske en klog beslutnig, men hun ser stadigvæk fantastisk ud på billederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære brødre.

Har også kigget rigtige længe på den dejlighed. 

Men hun holder på den adresse i kælderen, giver det myrekryb. 

Lider af Klaustrofobi og hvis det er den jeg tænker med lås kodelåsene på dørene, har jeg holdt mig væk. Selvfølgelig fint til deres egen sikkerhed.

Og det bekræfter John Bandit endnu engang, med en dårlig oplevelse, selvom der kan være kemi imellem eller måske i Johns tilfælde negativ. ØV. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej gutter, synes sgu er I lidt hårde over for den skønne Mia….  Klipper lige lidt ind her , da mit besøg var helt Ok B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der og er helr enig med TS.

Mia er sød og lækker, men oplevelsen er mekanisk og uden indlevelse. Da jeg var der, spurgte hun hvorfor hun ikke havde flere kunder. Jeg burde have været ærlig og fortælle hende, at antallet af returgæster hænger nøje sammen med kvaliteten, men den diskussion gad jeg altså ikke tage. Den anden latino, der går under navnet beauty Mia er 5000 gange bedre..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...