Hop til indhold
hornyboy

Nogen der har prøvet denne latina i Fredericia

Recommended Posts

Har besøgte hende, hun er faktisk lækker, hendes engelsk er ikke eksisterende, hun er på telefonen, fra en pimp der fortæller, hvad der er bestilt. Opfylder ikke hendes menu, desværre. Mange Latina'er der levere langt, langt bedre, desværre, for som jeg startede, hun er faktisk lækker. Søg andre piger, er mit råd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt den skønne kvinde, overfor mig var hun varmblodig og skøn, hun starte med at massere min bagben herefter gik det til ryg massage først med hænderne derefter med hendes bryster og alt imens slikkede hun mig i ørerne og viskede ophidsende lyde. Jeg blev pirret og tirret omkring mit udstyr men jeg lå på ryggen 

selve sex var herefter super godt 

besøg igen: Ja 

pigen er en 10

stedet er en 5 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
Big lover skrev, den 16.5.2022 at 00:24:

Har besøgt den skønne kvinde, overfor mig var hun varmblodig og skøn, hun starte med at massere min bagben herefter gik det til ryg massage først med hænderne derefter med hendes bryster og alt imens slikkede hun mig i ørerne og viskede ophidsende lyde. Jeg blev pirret og tirret omkring mit udstyr men jeg lå på ryggen 

selve sex var herefter super godt 

besøg igen: Ja 

pigen er en 10

stedet er en 5 

I call bullshit :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ellers mega lækker at se på.

Og syns nu også det er en MEGA FRÆK video hun har på sin annonce lige nu. Hvem gad ikke godt skyde den af mellem hendes store kasser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en aftale med hende, da hun var i Kolding. Kommunikationen var egenligt rigtig god, indtil jeg ankom til det aftalte sted. Så blev den nærmeste ikke eksisterende og mærkelig.

Efter have ventet en lille times tid foran det aftalte sted med sporadiske beskeder fra hende, opgav jeg og tog hjem.

Så hvilken service hun yder, og om billederne er retvisende ved jeg ikke. Men kommer ikke til at kontakte hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...