Hop til indhold

Nogen der har prøvet denne latina i Fredericia

Featured Replies

Skrevet

Nej jeg har ikke været der, men har overvejet det 

Skrevet

Har besøgte hende, hun er faktisk lækker, hendes engelsk er ikke eksisterende, hun er på telefonen, fra en pimp der fortæller, hvad der er bestilt. Opfylder ikke hendes menu, desværre. Mange Latina'er der levere langt, langt bedre, desværre, for som jeg startede, hun er faktisk lækker. Søg andre piger, er mit råd.

Skrevet
  • Author

Mange tak...der må findes en anden.

Tænker måske Nina der er i Holsted ..

Skrevet

Har besøgt den skønne kvinde, overfor mig var hun varmblodig og skøn, hun starte med at massere min bagben herefter gik det til ryg massage først med hænderne derefter med hendes bryster og alt imens slikkede hun mig i ørerne og viskede ophidsende lyde. Jeg blev pirret og tirret omkring mit udstyr men jeg lå på ryggen 

selve sex var herefter super godt 

besøg igen: Ja 

pigen er en 10

stedet er en 5 

• 2 months later...
Skrevet
Big lover skrev, den 16.5.2022 at 00:24:

Har besøgt den skønne kvinde, overfor mig var hun varmblodig og skøn, hun starte med at massere min bagben herefter gik det til ryg massage først med hænderne derefter med hendes bryster og alt imens slikkede hun mig i ørerne og viskede ophidsende lyde. Jeg blev pirret og tirret omkring mit udstyr men jeg lå på ryggen 

selve sex var herefter super godt 

besøg igen: Ja 

pigen er en 10

stedet er en 5 

I call bullshit :)

Skrevet

Hun er ellers mega lækker at se på.

Og syns nu også det er en MEGA FRÆK video hun har på sin annonce lige nu. Hvem gad ikke godt skyde den af mellem hendes store kasser.

Skrevet

Jeg havde en aftale med hende, da hun var i Kolding. Kommunikationen var egenligt rigtig god, indtil jeg ankom til det aftalte sted. Så blev den nærmeste ikke eksisterende og mærkelig.

Efter have ventet en lille times tid foran det aftalte sted med sporadiske beskeder fra hende, opgav jeg og tog hjem.

Så hvilken service hun yder, og om billederne er retvisende ved jeg ikke. Men kommer ikke til at kontakte hende igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.