Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/339257 

Har lige besøgt denne lille skønhed i midtbyen af hjørring. Hvor skal man starte ? Pigen er så absolut.ægte som på billedet.  Stedet er mindre diskret , midt i gågaden men man er ikke til offentlig skue på nogen måder så det betyder ikke noget. Havde bestilt en time , og ved ankomst bliver jeg mødt af en virkelig køn smilende pige, hun spørger straks om jeg ønsker bad sammen med hende , og det gør jeg da. Da pengene er afleveret går hun lige ud i Ca 1 minut mens tøjet bliver taget af, og da hun kommet tilbage bliver jeg bedt om og løsne hendes kimono,  så er vi i gang og hvilken petit sprød krop der kom frem. Så ud i bad hvor hun vasker ALT , og lad mig sige hun vasker pikken i et helt fornuftigt tempo, så der var hurtig stiv stang så det blev et dejligt håndjob i bruseren.  Så ind på sengen hvor hun starter med og give massage der hurtig går  over i en hed b2b,  og da hun pludselig stønnede i mit øre og bed blidt i det så var jeg da helt væk.  Så blev det tid og vende rundt og hurtig havde  hun pjovert i munden med masser af slik og.kærtegn på bollerne også.  Flere gange var der øjenkontakt og hun spurgte flere gange " you like ? You happy ? " så på med gummi og en hurtig ridetur så kunne jeg ikke holde igen og skød klatten afsted.  Efter hurtig aftørring lagde hun sig ind til mig og lå og kælede . Hun sagde if you are happy, then I am happy.  Så ud i et nyt bad hvor hun igen sørger for absolut renhed, og igen et skønt tempo på afvaskning af pikken.  Havde bestilt en time, stod på gaden efter 58 minutter. Så som konklusion kan jeg kun give topkarakterer til June.  Hun er en pleaser,  og hvad hun mangler i sproget gør hun så op for med kropssprog som hun mestrer til ug.  Hun har kun få dage tilbage i hjørring så fortalte hun at hun rykker til Ålborg 

• 2 months later...
Skrevet

Jeg har besøgt hende to gange i Aalborg,super dejlig pige god massage dejlig sex og så er det dejlig med et gå i bad med hende jeg kan kun tilslutte mig med det Big Bang skriver.pas på hende hun er nok det bedste thai pige jeg har mødt

Skrevet

Jeg har også besøgt June et par gange, og ja hun er en sød pige og badet er da også ganske fint,

Dog finder jeg det lidt forstyrrende at hun ikke sutter ret dybt, og hvert 5 sut skal hun lige tøre sig om munden, hun er ellers ret god til det, så det er ærgerligt at de to elementer skal ødelægge det lidt. Til gengæld er hun dejlig at knalde.

Skrevet

Jeg havde høje forventninger, ud fra ovenstående anmeldelser, men blev slemt skuffet, da jeg besøgte hende i sidste uge.

Vi aftalte 1 time, med bj uden, kys og dildoshow - jeg betalte 1800, hvilket er i den helt høje ende for en Thai-oplevelse.

Hun startede med at bade sammen med mig, men jeg måtte ikke røre hende - kilden var hun vist...?
Da vi kom ind på værelset skulle jeg ligge på maven, og så begyndte hun bare at massere mine lægge, i....15 min. indtil jeg til sidst vendte mig om, og bad hende om BJ. Hun tørrede og tørrede på den, selvom jeg lige havde været i bad med hende (og havde badet hjemmefra). Det skal lige siges, at jeg er 50, og helt alm. af bygning - og får tit at vide at jeg er en ret pæn fyr. Jeg er altid oversød ved alle piger, så heller ikke her ligger en undskyldning for hendes opførsel - som fortsatte sådan.....
Efter kort tid (fordi hun faktisk IKKE sutter ret godt) - bad jeg hende om at sætte gummi på, hvilket hun gjorde på den urutinerede måde, med at rulle det nedover. Så satte hun sig forsigtigt på kalorius (hun havde fra starten sagt, at jeg havde en stor pik - og ja, den er nok lidt over gennemsnittet, men ikke STOR), og lavede ansigter som at det gjorde ondt - vi skiftede til doggy, og der klynkede hun også lidt - da vi så til sidst vendte rundt i missionær, ville jeg jo gerne kysse lidt med denne skønhed, men nej nej, det var der ikke noget af - selvom hun fint havde taget om penge, for netop den del også. Dildoshowet udeblev også - det er simpelthen for ringe, og giver bundkarakterer herfra. At hun så oveni købet hiver sådan en lille vibrator frem og bruger den på pikken, så hun ikke behøver at sutte så meget, viser jo bare at hun er helt umotiveret og ligeglad. 

Som et ekstra lille pift, skulle hun hele tiden tjekke sin telefon, OG fanme om ikke også at hun midt i en 69'er - skulle tjekke hvem der ringede - ahmen jeg har ikke ord for hvor absurd det er..:!

Det bliver en absolut bundskraber for mine besøg hos Thai-piger (og der har været mange).

Pigen 8/10 - dejlig smuk og lækker krop. Fabelagtige bryster

Stedet 9/10 stille kvarter med parkering på gaden - dog er der andre i lejligheden (gætter på en anden pige)

Sexen 2/10 - eneste point hun scorer på er, at hun er dejlig stram, så det er svært at holde igen med eksplosionen :)

Gentagelse: Nej, aldrig - respektløs af hende med den pris/ydelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.