Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Who the fuck is the idiot that exceeded Minas rulles so she gave up way earlier than she thought. Mina is an absotley lovly girl that I have Steen many times. She never goves any reason for giving her a bad time. Her service is absolutely fantastic and she is a very friendly and loving girl. 

To the guy that scared her away: Thanks very much superman! If I evner meet you, I will give you a real beating.

Skrevet
  • Author

Mina forteller at hun har vært utsatt for en overgriper og det er grunnen til at hun slutter. Vi vil jo ikke identifiseres med det. Er det en underlig anmeldelse?

Skrevet
  • Author

Hun behøver jo heller ikke flere anmeldelser. Dette er prima opplevelse!

Skrevet
RAH skrev, for 9 minutter siden:

Hun behøver jo heller ikke flere anmeldelser. Dette er prima opplevelse!

Altså hvis du vil noget med det indlæg, så brug din normalle profil. Hvorfor er det at folk ikke bruger deres egne profiler, ligeså snart deres indlæg muligvis skaber lidt bølger i vandet?

Skrevet
  • Author

Det er min normale profil. Hva er galt med å påpeke fullstendig uakseptabel oppførsel fra kundesiden?

Skrevet

Men for at vende tilbage til emnet, jeg syntes Mina var fantastisk, har hørt fra en del GPer at disse typer jo desværre findes. Selv herinde på forummet dukker de op med beskidte og hadfulde beskeder.

Skrevet
  • Author

Helt enig og det er veldig synd. Noe vi burde bekjempe.

Skrevet
RAH skrev, Lige nu:

Det er min normale profil. Hva er galt med å påpeke fullstendig uakseptabel oppførsel fra kundesiden?

Den eneste aktivitet du har haft herinde er det om Mina. Så jeg går udfra du har en anden profil herinde, som du ikke ønsker at bruge til emnet. Det hele har bare mere vægt, hvis man bruger en mere aktiv profil.

Skrevet
  • Author

Jeg registrerte meg i dag. Jeg har ikke flere profiler og jeg er heller ikke dansk, så du får leve med det. Opplysningen om hva som er skjedd har jeg fra første kilde.

Skrevet
RAH skrev, for 1 minut siden:

Jeg registrerte meg i dag. Jeg har ikke flere profiler og jeg er heller ikke dansk, så du får leve med det. Opplysningen om hva som er skjedd har jeg fra første kilde.

Jeg tror skam på dig, har også tidligere talt med Mina hvor hun fortalte mig om ubehagelige kunder. Men aldrig så ubehagelige at hun stoppede, men at hun kørte med kodeord når man skrev, så hun vidste hvem man var og at man var en rar kunde. Det var åbenbart ikke nok. :-( Så måske en fast kunde der fik en hjerneblødning eller hun tog chancen med en ukendt.

Skrevet
  • Author

Skam på meg?

Skrevet
  • Author

Disse opplysningene har jeg fra siste uke. Slike «kunder» må bekjempes også av oss andre i miljøet.

Skrevet
skunken skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tror skam på dig

RAH skrev, for 7 minutter siden:

Skam på meg?

Betyder "i believe you"

Skrevet
  • Author

OK. Godt. Takk.

Og jeg forstår at disse jentene er utsatt for litt av hvert, men det hun nå sier er det rene overgrep. Hun ville ikke gitt seg uten.

Skrevet
  • Author

Mina sier hun kanskje kommer tilbake til København. Mye ble ødelagt sist med den opplevelsen som jeg har beskrevet over. Så hun vil ikke gjøre det uten at hun har et virkelig økonomisk behov.

Skrevet
RAH skrev, for 1 time siden:

Who the fuck is the idiot that exceeded Minas rulles so she gave up way earlier than she thought. Mina is an absotley lovly girl that I have Steen many times. She never goves any reason for giving her a bad time. Her service is absolutely fantastic and she is a very friendly and loving girl. 

To the guy that scared her away: Thanks very much superman! If I evner meet you, I will give you a real beating.

Hvad er det mere præcist der er sket?

Skrevet
  • Author

Han overskrid hennes grenser dramatisk.

Skrevet

Det er klart at hvis der er tale om et overgreb mod Mina eller at hendes grænser er blevet overskredet, så er det langt ude - og faktisk noget som Mina burde anmelde til politiet.

Jeg vil dog sige, at jeg i sin tid stoppede med at se Mina, fordi hun under to forskellige aftaler reagerede meget dramatisk på noget jeg gjorde under "akten", som hun blev irriteret over ved de specifikke lejligheder, selvom jeg havde gjort disse ting ved flere tidlige møder:

Den ene gang blev hun sur over den måde jeg strøg hende ned over ryggen på, mens hun gav mig et blæs, og hun påstod at hun fik "ondt i ryggen af den måde, jeg pressede hende nedad på". Det var noget sludder, fordi jeg bare strøg blødt nedad ryggen på hende med slap/hvilende hånd, så der var ikke tale om at "presse nedad", og jeg havde strøget hende på præcis samme måde under utallige møder med hende før.

Den anden gang - igen under et blowjob - fik jeg påtale for at prøve at trække hendes hoved aktivt nedad og dermed presse mit lem længere ind i hendes mund end hun selv ville. Dette var igen fuldstændigt urimeligt, fordi jeg altid udelukkende kun aer pigens hår på siden af hovedet (sidelæns) under akten og ikke kunne drømme om at tvinge pigen til et dybere eller mere voldsomt blowjob end hun selv vil. Igen gjorde jeg i lighed med under mange tidligere møder med Mina ikke nogle bevægelser udover at ae hendes hår på siden af hovedet, og derfor kom det igen helt bag på mig, da hun blev sur.

Begge de to gange fik vi talt ud om det, og akten fortsatte, men jeg var godt nok noget hæmmet og meget passiv resten af mødet. Ingen af de to gange foranledigede at Mina ikke ville se mig fremover, og jeg fortsatte med at se hende et par gange efter 2. gang. Men så valgte jeg selv at stoppe med at bestille tid med hende efter noget tid, simpelthen fordi at "rædslen" for at komme til at trykke på en vilkårlig trigger hos hende og ødelægge det aktuelle møde blev for stor, og fordi at det gjorde at jeg ikke længere kunne slappe helt af og give mig hen, men hele tiden overvejede om hvordan noget jeg gjorde ved hende kunne fortolkes af hende. Der er vel ingen af os, der synes det er fedt, at en anden person bliver sur/utilfreds med noget man gør, også selvom man selv synes at vedkommende overreagerer eller reagerer pga noget absolut harmløst eller ingenting. Så jeg stoppede med at se Mina, men jeg har mange gode minder om hende fra de rigtigt mange møder, hvor ingenting faldt hende for brystet under akten.

Og jeg skal  understrege, som også angivet ovenfor, at jeg ikke ved hvad der er sket i det seneste tilfælde, og at det sagtens kan have været grænseoverskridende og ubehageligt for Mina. Jeg ville bare fortælle dette som en illustration af at al kommunikation og interaktion mellem to mennesker er kompleks og kan være drilsk -  jeg siger ikke med ovenstående, at der her er tale om en overreaktion fra Minas side - det kan jeg jo ikke vide noget om.

PP

Skrevet
  • Author

Jeg har ikke hatt slike erfaringer som du beskriver med henne. Men hun ville jo ikke avslutte sin virksomhet med det. Hun var utsatt for en overgriper, og det kan jo skje med de jentene. Så hun har angst for å vende tilbake til København. Så igjen: Hjertelig takk til den stolte supermann som har forårsaket dette.

Skrevet

Hvor forfærdeligt!! Hun var helt vidunderlig. 
Noget der har hørt, hvordan hun har det?

Skrevet

Jeg har set Mina 20+ gange. Nogle gange i 7 timer. Vi har lavet mange mange ting. 

Jeg har tit tænkt på, at hun er i en meget sårbar situation, når hun er på kundebesøg, og var jeg i hendes sko, turde jeg ikke gøre det, som hun gør.

Jeg forestillede mig således, at det kun var et spørgsmål om tid, før hun mødet en psykopat, som ville forbryde sig mod hende. 

Jeg synes nu også, at hun opsøgte nogle underlige typer (det undskylder ikke hvad der nu engang er sket). Jeg husker således en aften, hvor jeg havde booket hende fra 22-24. Kl 24 bad hun om lov til lige at måtte sove 30-60 min i min seng, fordi hun var meget træt. Da hun efterfølgende var ved at gøre sig klar til næste kunde, fortalte hun, at hun ingen lyst havde til at besøge kunden, da han havde en meget anderledes opfattelse af, hvad den aftalte service indebar. Jeg spurgte hende, om hun ikke blot skulle blokere denne kunde, hvortil jeg fik et intet sigende svar. Hun tog derefter ud til denne kunde. Jeg er helt på det rene med, at ikke alle psykopater går rundt med et stort advarselsskilt, men jeg kan ikke lade være med at undes over, at hun ikke var mere selektiv.

Jeg vil også gerne vide, hvodan hun har det!

Skrevet
peterpeter skrev, for 15 timer siden:

Det er klart at hvis der er tale om et overgreb mod Mina eller at hendes grænser er blevet overskredet, så er det langt ude - og faktisk noget som Mina burde anmelde til politiet.

Jeg vil dog sige, at jeg i sin tid stoppede med at se Mina, fordi hun under to forskellige aftaler reagerede meget dramatisk på noget jeg gjorde under "akten", som hun blev irriteret over ved de specifikke lejligheder, selvom jeg havde gjort disse ting ved flere tidlige møder:

Den ene gang blev hun sur over den måde jeg strøg hende ned over ryggen på, mens hun gav mig et blæs, og hun påstod at hun fik "ondt i ryggen af den måde, jeg pressede hende nedad på". Det var noget sludder, fordi jeg bare strøg blødt nedad ryggen på hende med slap/hvilende hånd, så der var ikke tale om at "presse nedad", og jeg havde strøget hende på præcis samme måde under utallige møder med hende før.

Den anden gang - igen under et blowjob - fik jeg påtale for at prøve at trække hendes hoved aktivt nedad og dermed presse mit lem længere ind i hendes mund end hun selv ville. Dette var igen fuldstændigt urimeligt, fordi jeg altid udelukkende kun aer pigens hår på siden af hovedet (sidelæns) under akten og ikke kunne drømme om at tvinge pigen til et dybere eller mere voldsomt blowjob end hun selv vil. Igen gjorde jeg i lighed med under mange tidligere møder med Mina ikke nogle bevægelser udover at ae hendes hår på siden af hovedet, og derfor kom det igen helt bag på mig, da hun blev sur.

Begge de to gange fik vi talt ud om det, og akten fortsatte, men jeg var godt nok noget hæmmet og meget passiv resten af mødet. Ingen af de to gange foranledigede at Mina ikke ville se mig fremover, og jeg fortsatte med at se hende et par gange efter 2. gang. Men så valgte jeg selv at stoppe med at bestille tid med hende efter noget tid, simpelthen fordi at "rædslen" for at komme til at trykke på en vilkårlig trigger hos hende og ødelægge det aktuelle møde blev for stor, og fordi at det gjorde at jeg ikke længere kunne slappe helt af og give mig hen, men hele tiden overvejede om hvordan noget jeg gjorde ved hende kunne fortolkes af hende. Der er vel ingen af os, der synes det er fedt, at en anden person bliver sur/utilfreds med noget man gør, også selvom man selv synes at vedkommende overreagerer eller reagerer pga noget absolut harmløst eller ingenting. Så jeg stoppede med at se Mina, men jeg har mange gode minder om hende fra de rigtigt mange møder, hvor ingenting faldt hende for brystet under akten.

Og jeg skal  understrege, som også angivet ovenfor, at jeg ikke ved hvad der er sket i det seneste tilfælde, og at det sagtens kan have været grænseoverskridende og ubehageligt for Mina. Jeg ville bare fortælle dette som en illustration af at al kommunikation og interaktion mellem to mennesker er kompleks og kan være drilsk -  jeg siger ikke med ovenstående, at der her er tale om en overreaktion fra Minas side - det kan jeg jo ikke vide noget om.

PP

Vi kan alle have gode og dårlige oplevelse. Også med piger som har gode anmeldelser .

Men i dette tilfælde har fyren i længere tid været efter hende og sat hende i dårlige situatione. Det er så kulmineret og Mina tog hjem med det samme.

Skrevet
  • Author

Enig i det. Men uansett om opplevelsen er god eller dårlig er det grenser for hva man kan tillate seg. Dårlige opplevelser er en del av risikoen ved dette gamet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.