Hop til indhold
jens83

gangbang party med 4 piger

Recommended Posts

Vil du med til Gangbang 4 piger

Lørdag den 12/10 er der en gangbang party i Bremen i tyskland det koster 120 euro de starter kl. 17 til 22

Vi er par fyre som kører sammen ned til gangbang party hvis Du vil med os til GB så send en mail [email protected]

Jeg vil have 250 kr i benzinpenge køre fra den dansk-tyske grænsen kl.13

Herunder de 120 euro er der sex i 5 timer og drikkevarer og en Buffet og hiv Test

Du bestemmer selv at du vil bruger kondom eller vil ikke bruger kondom

Hiv test skal laves det gælder for alle sammen der vil bruger eller ikke bruger af kondom

Hiv test laves hos dem i klubben cirka 10 minutter så har man resultatet af hiv test

Jeg kører hjem igen samme aften

de laver film og fotos så kan man ikke se nogen ansigt fra de forskellige fyre det garantere de med 100 procents sikkerhed det eneste ansigt man kan se er fra de piger som er tilmeldt og de laver kun de første 60 minutter så holder de op med at lave film og fotos så er vi selv med de forskellige piger så kan vi kneppe løs og hvis man ikke vil være med på fotos eller film så kan man vente indtil de er færdige med lave filmen og fotos

her er en mulighed at se hvad der sker på en events når vi er hos gb01 klub jeg har en profil hos gb01 på min profil kan man se alle billeder og video hvad de har lavet på de forskellige events

Profil : danmark83

Adgangskode : amitsch83

http://www.gb01.de eller http://www.gb01.tv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår ikke helt det med den test? Hvorfor tager det kun 10 min? Og hvordan kan man vide at en gæst ikke er smittet ugen før, for så viser den jo nødvendigvis ikke noget den hurtig test der??.. Undre mig bare og ud over det så rigtig god tur :) knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej ja jeg er også helt lost. Hvordan kan testen vise svar på minutter. Ved ikke præcis men tager det ikke ca to måneder efteran er blevet smittet inden man kan se det i test. Og hvorfor skal kondombenyttere også testes:)?

Ellers smart hvis man kunne lynteste alle kunder inden sex så man ku knalde uden gummi. Hvis altså de ku teste for alle std's:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er risky business at deltage AO, dvs uden kondom, de tester kun for HIV, med disse lyntester kan man konstatere om personen er HIV-positiv i øjebliksbilledet, jeg tvivler på at testen kan fange hvis man lige er blevet smittet (Inkubationstiden for HIV er 2-6 mdr.). Jeg vil bestemt ikke tage chancen uden kondom...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er risky business at deltage AO, dvs uden kondom, de tester kun for HIV, med disse lyntester kan man konstatere om personen har er HIV-positiv i øjebliksbilledet, jeg tvivler på at testen kan fange hvis man lige er blevet smittet. Jeg vil bestemt ikke tage chancen uden kondom...

Sgu da også hul i kasketten!!! Men den har vi jo haft før her og vi må ikke afspore mere... Knus Line for sikker sex ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...