Hop til indhold
LIVETERKORT

Club Globe i Zürich - status rapport

Recommended Posts

Gentlemen!

Hermed en lille beretning fra min nylige tur til Club Globe i Zürich. Det var mit 2. besøg i FKK land efter en tur i Goldentime i Wien for nogle år siden (også anmeldt her på EG) så jeg var spændt på at se hvordan Globe var til sammenligning nu når jeg kan forstå at Globe sætter standarden. Jeg måtte køre 2 x 3 timer for at nå frem og tilbage fra det sted i Schweiz jeg var med arbejdet så jeg håbede det var turen værd.

Det var det - men også kun liiige akkurat. Jeg var der en onsdag der er lingeri dag. Selve klubben er stor og lækker med dampbad, sauna, små pools, en biograf, en bar og små kroge hvor der kan knaldes offentligt hvis man er til det. Restaurant ovenpå som ikke var inkluderet i de 105 CHF indgangen kostede (10 CHF var til nøgle depositum) og den kiggede jeg ikke nærmere på. 

Til det vigtigste: damerne! Og jo, de var sgu da dejlige -  samme standard som på GT dvs flest 7-8ere og et par 9ere - men man skal nok ikke være plastikforskrækket. Problemet, og min hovedanke fra besøget, var at der var aaaaaaalt for få. Der var reelt set flere mænd end kvinder og det siger ikke så lidt da vi ikke ligefrem sad lårene af hinanden. Der var adviseret med 30 piger på vagt den dag men der var max 10 i cirkulation ad gangen. I ny og næ var der en der dansede halvhjertet på scenen. Generelt var der sgu en lidt halvdød stemning synes jeg. Måske var mine forventninger for høje og jeg da håbet på noget Eyes Wide Shut type stemning hvor der blev gået til den over det hele men det var der langt langt fra. Nuvel, jeg fik hurtigt fat i Angela og vi røg på rum. Sød pige og ok tur men jeg kom alt for hurtigt efter 3 timer i bilen. Hun gjorde meget ud af at oplevelsen skulle være god og da vi gik ud i receptionen for at afregne hos Krofatter (150 CHF) var han meget OBS på om alt havde været nu nå vi troppede op før de 30 min var gået. Så de holder skarpt øje med pigerne og Angela sørgede også lige for at få lagt min arm om hende da vi snakkede med ham - streetwise pige :)

Efter 1. session gik jeg rundt og faldt også i snak med er par gæster. En tysker der havde besøgt stedet mange gange før fortalte at Corona havde smadret stemningen i klubben og der før pandemien havde været mange flere piger og MEGET mere gang i den. Det var første gang han var tilbage efter og han var noget skuffet. Snakkede også med en stamgæst der dog mente at onsdag er den mest stille af alle uge dagene - han foretrak fredag eller lørdag. Men han ELSKEDE tirsdag hvor der er offentlig sex og hvis man knalder på scenen er det åbenbart gratis. 

Da jeg var klar til 2. runde fik jeg udset mig en lækker pige meeeen, her kommer anke nummer 2, hun sagde at hun ikke kunne gå med på rum. Helt fair men det viste sig senere at det gjorde hun - dog kun med sin faste gæst. Det fik jeg at vide at er rimelig udbredt blandt pigerne da der kommer en del stamgæster der lægger BOKSEN og også lige tager en gave med i ny og næ. Der holdt også Porscher og Mercedes side om side på parkeringspladsen. Der var en fyr der havde en MFF trekant på over en time midt i klubben hvor han slikkede ene af dem over en halvtime hvorefter han knaldede dem, det var sgu ret fræktmen tænker det må have kostet en slat. 

Pga det få antal piger havde jeg svært ved at finde en pige til 2. session og oplevede at flere lige blev snuppet før jeg fik slået kløerne i dem. Min tur blev dog redet af en lækker petit pige fra Moldavien hvis navn jeg desværre har glemt men vi havde en lækker session i et rum fyldt med spejle hvor jeg kneppede hende på kryds og tværs. Super fedt og som sagt det der gjorde at turen ikke blev en fuser. Derefter kørte jeg de 3 timer tilbage efter at have været i klubben i 4 timer ca.

Så take-home: hvis I skal derned så vælg fredag eller lørdag og tag godt med cash og tålmodighed med :)

Ciao,

P

http://club-globe.ch/en/

Angela: http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=1001

 

Redigeret af LIVETERKORT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for meget nyttig og udfyllende anmeldelse.

Ikke specielt mærkeligt å fyre af kanonen hurtigt med Angela.. Sikke en fræk sag.. Om det nu ikke er "Angela Photoshop"..? :D

Redigeret af Karsteng
Takk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, den 14.5.2022 at 06:35:

Tak for meget nyttig og udfyllende anmeldelse.

Ikke specielt mærkeligt å fyre af kanonen hurtigt med Angela.. Sikke en fræk sag.. Om det nu ikke er "Angela Photoshop"..? :D

Ha ha, ja en del photoshop - men stadig lækker!! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været forbi i lørdags. Fed oplevelse når man lige havde vænnet sig til, at der blev dyrket sex over det hele. De kunne godt have lidt flere damer (måske 40-50 lørdag) og lidt flere rum. Nok mest fordi at damerne rent faktisk bruger den betalte tid samme med dig. Andre fkk er tiden gået hvis man kommer, men ikke i Globe. Der var næsten konstant dans på scenne, og et enkelt lesbisk liveshow. Fik at vide at fredag var vildere, så hvis man kan vælge og man kan lide shows, så nap fredag. Dyrt men godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...