Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har lige været forbi Lilly i Vejle til en halv times FP. Stedet er rimelig diskret med indgang fra en port.

Virker som en stille og lidt genert pige. Det er helt sikkert hende på billederne og hun har dejlige naturlig bryster. Ikke kæmpestore, men en god håndfuld, der sidder helt som de skal. Jeg vil gætte på hun er i slut 20'erne start 30'erne. Og hendes engelsk er ganske udemærket.

Startede med en ok massage. Ikke vildt hård og ikke så dybdegående, men dejligt afslappende, så alt efter hvad man er ude efter kan det være godt. 

Sex var fint. Måske lidt for genert til min smag, men dejligt blowjob og må sige hendes ridetur fik mig til at komme overraskende hurtigt.

Jeg kunne helt sikkert godt finde på at komme igen og se om nærmere bekendtskab giver en lidt bedre oplevelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.