Hop til indhold
Bulder

Hald ved Randers

Recommended Posts

Har skrevet til vedkommende på sms, men har aldrig fået svar. Det er nu ikke kun hende der ikke svare, det samme gælder med Lanna thai massage og Rosa

Nogen som har erfaringer fra denne Thai klinik nord fra Randers

http://www.mam-thaimassage.dk/

oplysninger om ydelser og priser er velkomne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

du kunne jo prøve at ringe 22 stolt ,det er faktisk derfor man har en telefon ,jeg kender mange thaiklinikker ,og mange faktisk de fleste kunne ikke drømme om at svare på en sms dels fordi mange thaier ikke har de fornødne sprogkundskabere til at læse og svare på en sms på dansk ,men også fordi at thaiklinikkerne bliver bombet med sms fra userøse liderlige mænd som abselut ikke er værd at spilde sin tid på .

95 procent af de mænd der sender en sms er fra denne kategori ,og derfor bliver mænd der kun bruger sms betragtet som useriøse som ikke er værd at bruge tid på ,så prøv at bruge din telefon til at ringe med ,så kan det være du bliver taget mere seriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til dels enig i din kommentar. Men tænker også at man i det mindste kunne skrive tilbage og bede vedkommende om at ringe, i stedet for ikke at svare. Forstår godt at de ikke gider en lang tråd med liderlige mænd, som du skriver, men en sms med et svar er vel det mindste man kan forlange

du kunne jo prøve at ringe 22 stolt ,det er faktisk derfor man har en telefon ,jeg kender mange thaiklinikker ,og mange faktisk de fleste kunne ikke drømme om at svare på en sms dels fordi mange thaier ikke har de fornødne sprogkundskabere til at læse og svare på en sms på dansk ,men også fordi at thaiklinikkerne bliver bombet med sms fra userøse liderlige mænd som abselut ikke er værd at spilde sin tid på .

95 procent af de mænd der sender en sms er fra denne kategori ,og derfor bliver mænd der kun bruger sms betragtet som useriøse som ikke er værd at bruge tid på ,så prøv at bruge din telefon til at ringe med ,så kan det være du bliver taget mere seriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja hate 2218 selvfølgelig kunne det være rart med et svar ,men som jeg skrev er der mange thaisteder hvor pigernes danske sprogkundskaber ikke rækker til at læse og svare på en sms på dansk ,så mange kan ikke svare ,og hvorfor spilde sin tid på useriøse mænd der ikke tør ringe ,er de for generte til at ringe er de sikkert også for generte til at komme på besøg ,der er selvfølgelig nogle få thaisteder der kan svare på sms og også gør det ,men de fleste thaier som jeg kender ignorerer sms totalt da de ikke kan læse og svare på dem og også betragter det som tidsspilde da de fleste er useriøse ,så disse indlæg er til de få seriøse mænd som prøver at skabe kontakt via sms ,at hvis i ikke får hurtigt svar så prøv at ringe ,det er som regel ikke fordi klinikken eller pigerne er useriøse ,men fordi de tror at i er det .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringede og fik kontakt. Vi fik dog ikke lavet en aftale, det må komme senere. Men nummeret og klinikken er altså aktivt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...