Hop til indhold

Recommended Posts

Havde fornøjelsen af at prøvekøre Barbara lækkerhaps i dag, tænker det er nogen tid siden at der sidst er blevet bidraget til hendes generalieblad.


Med Barbara er der tale om en glædespige fra de øverste hylder.  Hun er 100% selvkørende og laver kun det hun har lyst til - også fridage - så det kan godt kræve et par forsøg at få en aftale op at stå. Med hende rider man sjældent samme dag som man sadler, så at sige, med det var al ventetiden værd!

 Lokationen er en enorm boligblok i Rødovre.  Gode parkeringsforhold og megen trafik ved hoveddøren gør stedet ideelt til denne slags besøg, der kunne gå en elefant med ind uden at nogen ville tage notits af det.

Barbara er en petit og ret smuk kvinde på medio 20, med det dér glimt i øjet der fortæller at hun virkelig har det godt med sin lille frække freelance beskæftigelse! Lækker og velduftende fra top til tå, da moder natur i sin tid delte attributter ud til hendes generation må hun helt bestemt have stået forrest i køen. Perfekt formet og berøringsvenlig ungpigebarm i B-size, og en mis der i fremtoning, appetitlighed og effekt overgår hvad jeg har været i nærheden af de sidste mange år. Den ligner lidt det mis-billede Roxana havde på sin profil tidligere, bare et niveau højere.  Og selvfølgelig babynumse-glat brazilian vokset.
Desværre var hun en smule nærig med den da jeg havde hende ovenpå  - alt imens banditten fik luksus økoblæs  - men det er måske én af måderne at holde sig lækker og appetitlig på, ikke at lade os komme alt for godt i gang med det orale.
Jeg kunne i hvert fald have spist hende i én eneste mundfuld.

Selve akten var i samme tårnhøje fysiske kvalitet. En stramhed der fik tankerne hen på de allerbedste ture fra de helt unge år, utroligt at det kan være så intenst med en hætte på!

Jeg holdt selvsagt ikke længe til den behandling. Det ville også have været synd og skam, en så fuldendt kvinde skal nydes nænsomt og ikke bare dunkes igennem, fordi man kan. Så der var god tid til hyggesnak og at lære hendes lyse og intelligente væsen lidt at kende, hun er flydende på engelsk.

 
Value for money: Så absolut!

Gentagelse : Så absolut!

Anbefaling: Så absolut!

-Strejferen -       

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I visited Barbara and Lulu as a threesome. It was legit the best sex experience I’ve tried yet! They are both very kind and friendly. They really know what they are doing. It was super smooth and not awkward. They are both extremely beautiful and sexy! Would definitely recommend them both!

 

XO Freddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mmm. Barbara has an incredible pair of buttocks and a very sweet and tight pussy. I’ve met her 2-3 times and the only bad part is that it’s very hard not to come fast when she lets you come inside her. The sight of that ass & tight pussy in doggy or stretching up that beautiful pink pussy in missionary is more than I can take, so I come much faster that I’d like. Guess I have to stay for a second run next time!

Barbara is also smart and delightful to talk to.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Freddddy skrev, den 5.9.2022 at 14:50:

I visited Barbara and Lulu as a threesome. It was legit the best sex experience I’ve tried yet! They are both very kind and friendly. They really know what they are doing. It was super smooth and not awkward. They are both extremely beautiful and sexy! Would definitely recommend them both!

 

XO Freddy

har du linket til Lulu de venlige herre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Insomnia1212 skrev, for 16 timer siden:

har du linket til Lulu de venlige herre?

Tror ikke hun er i landet pt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Insomnia1212 skrev, den 13.1.2023 at 04:08:

har du linket til Lulu de venlige herre?

https://nympho.dk/n2534/1380/sexy-lulu-back-in-hvidovre-short-time/
 

She’s back /we are back :-) 

rockett skrev, den 6.9.2022 at 00:28:

Mmm. Barbara has an incredible pair of buttocks and a very sweet and tight pussy. I’ve met her 2-3 times and the only bad part is that it’s very hard not to come fast when she lets you come inside her. The sight of that ass & tight pussy in doggy or stretching up that beautiful pink pussy in missionary is more than I can take, so I come much faster that I’d like. Guess I have to stay for a second run next time!

Barbara is also smart and delightful to talk to.

Happy to see next time dear,glad you enjoying our meetings ❤️

hugs  B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Rvm17 skrev, den 13.1.2023 at 22:49:

Det burde være kriminelt at have den røv uden at tilbyde analsex ! : )

Hvis vi spørger pænt, kan vi måske få lov at lave afstøbning af den i Latex. Den kan man så bruge som man lyster :P. Men ja, den ser virkelig ud til at være i en klasse for sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har forgæves forsøgt at få en aftale på plads 2 gange, dog altid med meget kort varsel (min egen skyld).
Måske 3. gang, er lykkens gang (især hvis hun får lidt mere tid, at løbe på) <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
AndreATB skrev, den 18.1.2023 at 21:22:

Har forgæves forsøgt at få en aftale på plads 2 gange, dog altid med meget kort varsel (min egen skyld).
Måske 3. gang, er lykkens gang (især hvis hun får lidt mere tid, at løbe på) <3 

Jeg har heller ikke været heldig, og forsøger primært at booke samme dag, så jeg ved at jeg er tændt. Desværre har hun så været optaget - men svarer altid pænt tilbage. Jeg giver det nok et par forsøg mere :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var så heldig at få et møde i stand med https://www.eroguide.dk/forum/profile/42251-barbarasmile1/ kan bare bekræfte alle de andre anmeldelser, blev overrasket over hvor petit hun var, mums, når ja da vi var færdige spørger hun om jeg ikke lige vil møde Lulu, hvis nu jeg havde lyst til en trekant, forhelvede nu kommer jeg til at gå over budget, igen :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...