Hop til indhold
Alladinn

Trans Angel Nogle besøgende

Recommended Posts

Guest Verde

Ja:-P

jeg besøgte hende i Padborg i denne uge, og efter min mening er hun uden sammenligning den bedste i branchen!

Jeg har igennem årene været kunde ved omkring ti shemales. Mange gode oplevelser og et par smuttere.

Trans Angel er klart min favorit!!! Først og fremmest pga hendes udseende: synes hun er virkelig smuk. Hendes billeder er så gode, at jeg bare MÅTTE afsted kun for at se hende IRL, og jeg blev ikke skuffet.

Hendes stemme er eneste lille minus. Den er ret dyb, men gør ikke noget for mig.

Ellers er hun bare pivfræk!!! Virkelig go’ kemi fra det øjeblik hun åbnede døren, og endte med at vi var i gang i det øjeblik, vi kom ind i værelset - rigtig godt lavet^_^. Det betød så også, at min plan om bare lige at se hende og hygge lidt, blev ændret, fordi jeg med det samme gik fra småliderlig til “tæt på at sprænge i luften”. Så da vi begge var nøgne, hendes hånd i et fast greb om mine nosser, og mit hoved dybt begravet i hendes bryster, hviskede hun i mit øre: “how much time do you want, baby?” Tja, så blev det noget længere tid, end jeg havde planlagt :-)))

Rigtig godt købmandskab :-) og jeg fortrød det bestemt ikke!!!

Kæmpe anbefaling herfra, og ja…jeg skal snart tilbage!

Redigeret af Verde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Verde skrev, for 46 minutter siden:

Det lyder som en god oplevelse. Hun ser også super lækker ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøge "hende" i Aarhus i sidste uge.

Kan på ingen måde anbefales!!!!

Bad om tungekys, sut begge veje, sex på hende og at jeg måtte sprøjte hende i ansigtet. 

Hun levede ikke op til ret meget.

Ingen kys

Hendes pik var slap under hele seancen og jeg kunne ikke sutte hende stiv. 

Hun suttede hårdt og hurtigt, og det var ikke specielt rart.

Hun var ikke vasket i endetarmen, så det var ret klamt, da jeg trak mig ud.

Udløsning skete ud over hendes bryster.

Efter fem minutter skulle jeg bare have det overstået, og hun skulle ikke have lov til at dø i synden, når nu jeg havde betalt. 

Jeg gjorde mig færdig, men jeg kunne lige så godt have klaret det selv. 

Endnu en totalt ringe shemale. Det er ufatteligt, at så få af dem gider yde en ordentlig service. Har været super glad for at besøge Karen, Malii og Ellen. 

Har vel prøvet 10+ andre shemales gennem tiden, og det har været det vildeste spild af tid og penge.

Øv!

Håber på en aftale med Kiki næste gang, at hun er i Aarhus.

 

 

Redigeret af Bentole35

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde kontakt med vedkommende igår, fik lavet en aftale om at mødes på hendes sted på Århus Ø…. Da jeg var i området 5-8 minutter før skrev jeg for den eksakte adresse..  den fik jeg aldrig.. til gengæld blev der spurgt ind til om jeg var til at tage coke…

jeg droppede projektet da jeg havde ventet i 25 minutter i området for at få en adresse - og forøvrigt heller ikke gider stoffer - gav jeg op og kørte hjem med uforrettet sag…

 

Så.. min oplevelse var ihvertfald en fuser

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Verde

Det lyder ikke godt med de sidste to anmeldelser…

Som jeg skrev tidligere, havde jeg en virkelig go’ oplevelse med hende i Kruså, og jeg har gået og ventet på, at hun skulle komme tilbage.

Hvis det er blevet noget med Coke og dårlig hygiejne, så er det vist svært at finde entusiasmen frem.

Hvad syntes I om udseendet? Jeg synes, hun var ret lækker den dag, jeg mødte hende: store bryster og en stor røv lige skabt til at gi’ en par dask

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt at lave en aftale med hende.

Men kommunikationen er meget dårligt for at sige det mildt.

Der bliver svaret med et enkelt ord hver gang, så jeg måtte opgive i sidste ende.

Hører gerne fra andre, om i har haft bedre held?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt svært om jeg skal besøge hende da der kun er en positiv og negativ anmeldelse af hende... Og der er slet ingen nogen som kan fortælle noget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brian62 skrev, for 4 timer siden:

Lidt svært om jeg skal besøge hende da der kun er en positiv og negativ anmeldelse af hende... Og der er slet ingen nogen som kan fortælle noget 

Jeg tror ikke der er nogen som læser med her som holder noget tilbage for dig, men jeg synes du presser meget på taget i betragtning du enten aldrig, ellers stort set aldrig, selv har skrevet en anmeldelse - måske et tegn til at du skal tage en for holdet denne gang - besøg hende og anmeld det efterfølgende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...