Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg var i Kruså i dag nu er der 2 piger på Sønderborgvej 7. Jeg fik massage af den nye jeg fik ikke hendens navn lille på 150 cm sød kvinde på Ca 30 med dejlige bryste og rigtig god til massage. Fik en håndtrold hun sagde at hun var der fra kl 9,00 til 24,00 jeg kommer igen inden jeg skal hjem igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Petermann skrev, for 2 timer siden:

jeg kommer igen inden jeg skal hjem igen. 

Det var da ellers en beslutning som er til at ta og føle på, ja ikk udsætte til imorgen hva man formår idag  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 28 minutter siden:

Det var da ellers en beslutning som er til at ta og føle på, ja ikk udsætte til imorgen hva man formår idag  :D

Jeg er på arbejde i Sønderjylland i denne uge og næste uge. Jeg skal til Rømø og holde bededagsferien er der nogen thaimassage i nærheden. Så skal jeg besøge Sønderborgvej 7 i næste uge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petermann skrev, for 7 minutter siden:

Hej der er ingen link men et tlf nr 91884621

mange tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, den 12.5.2022 at 19:26:

Hej så var jeg forbi Sønderborgvej 7 Kruså på vej hjem fra 14 dage i det sønderjyske. Jeg fik massage af henne den nye jeg tror at hun hedder Nen eller sådan noget det var rigtig god massage hun er en af de bedste jeg har prøvet det er godt at jeg ikke bor i nærheden så var jeg kommet 1 gang om ugen. Nu går det et par måneder inden jeg kommer igen men jeg glæder mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. Var forbi igår og fik massage og hj af Nen. Super massage og hj. Eneste minus er at hun ikke er nøgen under massagen. Hun viser kun bryster ved hj. Hun giver ikke blow eller sex. Men god massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MS56 skrev, for 4 timer siden:

Hej.

Jeg skal en tur syd på i næste uge.

Vil lige høre om der stædigvæk er åbent :) 

Michael

Hej det har hun har snakket med hende i dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...