Hop til indhold
Hansi1967

Ny på Artemis Berlin :-)

Recommended Posts

Hej Alle. Jeg skal til Berlin i weekenden og håber at få tid til at besøge Artemis :). Hvordan fungerer det ?  Jeg kan forstå man får en badekåbe når man kommer, og hvad så ?  Går man splitter nøgen rundt under kåben, og hvad hvis man får lyst til poolen. Undskyld min uvidenhed :???:  men alle gode råd modtages gerne. 
På forhånd tak 

mvh Hansi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansi1967 skrev, for 44 minutter siden:

Hej Alle. Jeg skal til Berlin i weekenden og håber at få tid til at besøge Artemis :). Hvordan fungerer det ?  Jeg kan forstå man får en badekåbe når man kommer, og hvad så ?  Går man splitter nøgen rundt under kåben, og hvad hvis man får lyst til poolen. Undskyld min uvidenhed :???:  men alle gode råd modtages gerne. 
På forhånd tak 

mvh Hansi 

Ja, efter et bad går du splitternøgen rundt under kåben (ellers kan pigerne jo ikke komme til at stikke en hånd ind og gejle dig op ;-)  )

Hvis du vil i poolen, må du lægge badekåben (eller svømme rundt som en isbjørn)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, du går splitter nøgen rundt under badekåben. Og hvis du vil i poolen, så bader du splitternøgen.

Alle kvinder der inde er nøgne og alle mænd har badekåbe på. Du går rundt og snakker med kvinderne eller sætter dig et sted, så skal de nok komme til dig. En halv time koster vist 80 EUR og så skal du huske at aftale ret præcist, hvad du må for det beløb. Resten koster nemlig ekstra. Efter du har haft sex, så går du ud i din nøgleboks og henter penge til pigen sammen med hende. Og så ind efter en ny kvinde. Rent økonomisk skal du som minimum være sammen med et par eller tre før det rent økonomisk kan betale sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ras skrev, for 3 timer siden:

Ja, du går splitter nøgen rundt under badekåben. Og hvis du vil i poolen, så bader du splitternøgen.

Alle kvinder der inde er nøgne og alle mænd har badekåbe på. Du går rundt og snakker med kvinderne eller sætter dig et sted, så skal de nok komme til dig. En halv time koster vist 80 EUR og så skal du huske at aftale ret præcist, hvad du må for det beløb. Resten koster nemlig ekstra. Efter du har haft sex, så går du ud i din nøgleboks og henter penge til pigen sammen med hende. Og så ind efter en ny kvinde. Rent økonomisk skal du som minimum være sammen med et par eller tre før det rent økonomisk kan betale sig.

Nu tror jeg ikke antall piger du løber på værelse med har noget med om det betaler sig eller ikke. I forhold til hvad? I forhold til at indgangspengene på 90 euro hellere kunne bruges på en glædespige direkte? På den andre siden vil jeg påstå at om du finder en annonce til et privat sted, så aner du ikke hvad du går til og aner ikke hvilken value for money du får. Så hvad der kan betale sig kan nok disktueres. Har da flere gange betalt indgang og kun gået en runde uden at have tænkt at det her kunne altså ikke betale sig......

Når det kommer til badekåbe og hvad man har under, har jeg da set nogle flove med underhylere på, men hvorfor skal man da det? Selv har jeg en rigtig bodybuilder krop og er som en okse mellem benene så jeg plejer at gå med badekåben åben så pigerne rigtigt kan se hvad de kan få, så må de heller byde på hvor meget de vil betale mig for en omgang... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for jeres input :)
Som jeg har forstået det i tidligere tråde om Artemis kan man komme igen samme dag uden ny entre ?  Men jeg må prøve mig frem :rolleyes:. Tak og god forlænget weekend. 
mvh Nybegynder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansi1967 skrev, for 3 timer siden:

Tusind tak for jeres input :)
Som jeg har forstået det i tidligere tråde om Artemis kan man komme igen samme dag uden ny entre ?  Men jeg må prøve mig frem :rolleyes:. Tak og god forlænget weekend. 
mvh Nybegynder :D

Ja, du skal blot gøre dem opmærksom på det når du forlader stedet så du bliver skreven på en liste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for spørgsmål Hansi og de forskellige svar fra erfarne gæster :-)

 Skal selv til Berlin senere på året, så jeg planlægger et besøg på Artemis. Jeg har ikke erfaring med bordeller, “kun” swingerklub her i København, hvor alle er nøgne og mange har åbenlys sex, hvilket jeg godt kan lide, er selv “nudist”. Hvor meget sexes der i de fælles områder i Artemis? Er det kun lidt indledningsvis berøring og så sker det frække i biografen eller saunaerne og værelserne?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nydesbar skrev, den 18.7.2023 at 08:57:

Tak for spørgsmål Hansi og de forskellige svar fra erfarne gæster :-)

 Skal selv til Berlin senere på året, så jeg planlægger et besøg på Artemis. Jeg har ikke erfaring med bordeller, “kun” swingerklub her i København, hvor alle er nøgne og mange har åbenlys sex, hvilket jeg godt kan lide, er selv “nudist”. Hvor meget sexes der i de fælles områder i Artemis? Er det kun lidt indledningsvis berøring og så sker det frække i biografen eller saunaerne og værelserne?

 

Intet! Man går til et eget værelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 5 minutter siden:

Intet! Man går til et eget værelse!

ahhhh - INTET er nu så bombastisk et udtryk kære @BigDaddiz. Jeg har ihvertfald selv deltaget i sexaktiviteter i biografen og i poolområdet, og jeg har ligeledes kigget på andre, der synes det var mere interessant i biografen end at gå ind på et privat værelse. Jeg har frekventeret Artemis jævnligt de seneste 10 år, så at sige INTET er ikke helt i overensstemmelse med mine erfaringer og observationer.

Good luck i Berlin - jeg elsker Artemis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sherlock skrev, for 14 timer siden:

ahhhh - INTET er nu så bombastisk et udtryk kære @BigDaddiz. Jeg har ihvertfald selv deltaget i sexaktiviteter i biografen og i poolområdet, og jeg har ligeledes kigget på andre, der synes det var mere interessant i biografen end at gå ind på et privat værelse. Jeg har frekventeret Artemis jævnligt de seneste 10 år, så at sige INTET er ikke helt i overensstemmelse med mine erfaringer og observationer.

Good luck i Berlin - jeg elsker Artemis

Gi'r dig ret, har også selv været i gang i biografen og den er jo også indrettet med madrasser bageste i lokalet til samme formål ;)

Redigeret af Latexsjoveren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...