Hop til indhold

Louise Brønderslev - hmmm…

Featured Replies

Skrevet

Sjældent jeg føler mig foranlediget til en anmeldelse - men vær obs her.

Alt syner godt, og god dialog både i hele kontaktfasen og indtil vi står overfor hinanden; så snart pengene har skiftet hånd, skifter stemningen (i mit tilfælde)

Hun er ung og uerfaren i “faget”, og søger efter min opfattelse alene de hurtige penge. Stor (noget større end billederne syner), men faktisk rigtig køn. Men uagtet øvre halvdel synede lige fra bad, så ret uappetitlig nedre halvdel, med lidt af “både det ene og andet” synligt. En fyr vil kalde det nakkeo… eller udflåd… 
Meget uengageret blow, og slattent HJ - min aftalte halve time (for de 700 jf annonce + 200 for fransk uden) blev overstået hurtigt, gik uden at komme reelt. Og ingen refusion… 

Ung, meget stor - dog faktisk ret køn - men vurder nøje og 110% rene aftaler, inden pengene skifter hånd…

https://annoncelight.dk/showad/340823

Skrevet

Jeg havde samme pige forbi sidste sommer.

Meget stor pige, men det kan nogen lide så fint nok. 
Jeg havde ikke lyst til at knalde hende, så fik et blow. Det var okay..

Hun var kørende med en flok venner i bilen. Ikke lige min stil, men whatever. 

Prøve igen? Nej tak

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun har været i branchen i mange år under forskellige navne , til tider fyldt op med stoffer og helt væk for vinduet , hun er uærlig og det eneste der tæller er penge , + 125 kg pige , søger man god og fræk sex , så er hun spild af penge 

• 1 month later...
Skrevet

Har været hos hende både før og for nylig. Forhen var ikke engageret i sit arbejde og ydelsen var ikke god ikke noget der var pengene værd

Da jeg der for nyligt mødte jeg en ny vasket smuk pige der tog godt imod mig og gav god sex ifht hendes størrelse. Dog kunne jeg godt finde på at komme igen hun gør det godt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.