Hop til indhold

Vedr møde Kruså thai

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/339418

Jeg havde desværre den ære at besøge hende da hun lokkede med noget som hen Nokian massage var der slet ikke noget af og da jeg kom ind og skulle betale var prisen fået en tand op men hun lovet jeg ikke ville blive skuffe en time blev til kun 30 min og så snakkede hun som et vandfald ikke meget nydelse ved så jeg følte mig snydt 

Skrevet

Jeg har ikke været der i over et halvt år... Synes der er gået for meget sex i den der, og massagen er blevet dårligere... Og priserne er steget gevaldigt... 

har heldigvis fundet er andet sted, hvor massagen er super...

Skrevet
moden vestjyde skrev, for 11 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/339418

Jeg havde desværre den ære at besøge hende da hun lokkede med noget som hen Nokian massage var der slet ikke noget af og da jeg kom ind og skulle betale var prisen fået en tand op men hun lovet jeg ikke ville blive skuffe en time blev til kun 30 min og så snakkede hun som et vandfald ikke meget nydelse ved så jeg følte mig snydt 

Oplevede præcis det samme…. var ellers en meget god start, med fin kommunikation på sms, hun var lidt forsinket, rykkede tiden en god time, men foregik i en god tone. 
Kom ind og blev budt fint velkommen, hurtigt bad.. første hint om at burde gå igen, var da hun spurgte “hvor meget jeg kunne spendere”.. det er normalt en klokkeklar advarsel…

Fik aftalt 1 time med b2b for en tudse. Op på briksen på maven, fin ryg og ben massage, efter ca. 15 min skulle jeg vende mig om.. var lidt forbavset.. men tænkte at nu begynder det sjove så nok.. hun var fortsat lettere påklædt, så bad pænt om at hun afklædte sig, så vi kunne komme igang med b2b.. det ville så pludselig koste en plov extra.. denne argumentation foregik mens hun tog banditten i hånden, og med tydelig erfaring fik ham helt op og stå ret hurtigt… tænkte nå.. må vel hellere få det bedste ud af situationen trods alt.. kvitterede med at sende en ladning op imod hende, så hun pr. refleks rykkede et skridt tilbage på briksen. 

Efterfølgende bad, påklædning osv, og sad ude i bilen efter 30 min. 

Kommer stensikkert aldrig igen.. efterfølgende har tanken strejfet mig, at hun måske er en ombygget han, selvom hun var rimelig feminin, men noget omkring ansigtstræk antydede det. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.