Hop til indhold
Guest Ednukeroh

Melinda - Aalborg

Recommended Posts

Guest Ednukeroh

Melinda - Aalborg

Så er det vist min tur til at give mit besyv om denne dejlige pige. Og wauw, sikke en skøn oplevelse. Alle anmeldelser holder stik.

Hun er mega sød og imødekommende. Og så er hun bare hamrende lækker. :D

Ingen problemer med at få en aftale i hus. Hun svarer hurtigt på henvendelse. Kort og præcist og ingen knas med at svare på de forskellige spørgsmål jeg havde. 

Selve mødet forløb sig ganske glimrende. Hun er som sagt imødekommende og virker til at være meget opsat på at vi begge skal have en god oplevelse og det er ikke mange GP'er jeg har mødt som er så stålsat på det område. 

Vi var omkring det meste, tror faktisk ikke rigtig noget blev udeladt. Og det var virkelig godt. Jeg stråler indeni. 

Hun smutter vist her sidst i maj, jeg håber sgu inderligt at hun kommer tilbage igen. ;)

-Horekunde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Hun står øverst på min ønskeliste. Send hende venligst sydpå, tak. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke alle de positive anmeldelser af Melinda. Jeg har besøgt hende 2 gange nu fordi hun har fået som mange anmeldelser der er gode. Og troede første gang, bare var et uheld af oplevelse.

 

De 2 gange jeg har været hos hende:

Nem at aftale med, nem at snakke med. Mega lækker. Virker til at hun gerne vil have du har det godt, og gør sit bedste. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

DOG... Selve akten synes jeg faktisk hun er meget passiv, hun vil ikke ride særligt længe, og vil bare gerne have det "overstået" i en doggy. Meget tør i underlivet, på trods af at jeg har ydet oral, og brugt efterfølgende glidecreame af flere omgange.

 

Jeg synes faktisk det er en gang kedelig tør sex, og sådan har begge mine gange været, først i Holstebro og senere i Holsted.

 

Jeg har ikke ville skrive om hende før, da jeg synes hun virker meget sød og prøver sit bedste.

 

Hun er LÆKKER.

 

Og så inden der kommer smøren med at jeg er ulækker, grim osv osv og at det er derfor at hun er tør som et knækbrød. Det er jeg ikke. Jeg er "ung", nyvaske, barberet og fanden og hans pumpestok. Jeg klæder mig altid ud som om hvis jeg skulle på en første date når jeg skal til glædespige. Og uden at lyde selvfed, vil jeg mene jeg på det fysiske plan og aldersmæssigt ligger over gennemsnittet af de kunder hun møder. Nooffense.

 

Så jeg har lidt blandet følelser, for hun er sq en meget sød og lækker pige. Jeg vil ikke direkte ikke-anbefale hende, men undre mig bare over tørheden hos hendes nedre dele, for det har jeg aldrig oplevet med nogle af de mange andre glædespiger jeg har besøgt i ind og udland. Nogen der har et bud på hvorfor det er sådan? eller har jeg bare ramt den uheldige sol-måne konstellation 2 gange i træk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jamen12 skrev, 1 time siden:

Jeg forstår ikke alle de positive anmeldelser af Melinda. Jeg har besøgt hende 2 gange nu fordi hun har fået som mange anmeldelser der er gode. Og troede første gang, bare var et uheld af oplevelse.

 

De 2 gange jeg har været hos hende:

Nem at aftale med, nem at snakke med. Mega lækker. Virker til at hun gerne vil have du har det godt, og gør sit bedste. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

DOG... Selve akten synes jeg faktisk hun er meget passiv, hun vil ikke ride særligt længe, og vil bare gerne have det "overstået" i en doggy. Meget tør i underlivet, på trods af at jeg har ydet oral, og brugt efterfølgende glidecreame af flere omgange.

 

Jeg synes faktisk det er en gang kedelig tør sex, og sådan har begge mine gange været, først i Holstebro og senere i Holsted.

 

Jeg har ikke ville skrive om hende før, da jeg synes hun virker meget sød og prøver sit bedste.

 

Hun er LÆKKER.

 

Og så inden der kommer smøren med at jeg er ulækker, grim osv osv og at det er derfor at hun er tør som et knækbrød. Det er jeg ikke. Jeg er "ung", nyvaske, barberet og fanden og hans pumpestok. Jeg klæder mig altid ud som om hvis jeg skulle på en første date når jeg skal til glædespige. Og uden at lyde selvfed, vil jeg mene jeg på det fysiske plan og aldersmæssigt ligger over gennemsnittet af de kunder hun møder. Nooffense.

 

Så jeg har lidt blandet følelser, for hun er sq en meget sød og lækker pige. Jeg vil ikke direkte ikke-anbefale hende, men undre mig bare over tørheden hos hendes nedre dele, for det har jeg aldrig oplevet med nogle af de mange andre glædespiger jeg har besøgt i ind og udland. Nogen der har et bud på hvorfor det er sådan? eller har jeg bare ramt den uheldige sol-måne konstellation 2 gange i træk?

Hu har vist problemer med det ene knæ og kan derfor ikke lide at ride - det var i hvert fald et problem for 2 år siden ved mit første besøg.

Til gengælde kan hun med besynderlig teknik kneppe dig mens hun ligger på ryggen og bevæger underliv i samme rytme. Får altid et smil frem hos mig - da jeg ikke har oplevet det før eller siden med andre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

vil ikke starte en ny tråd - selv om min oplevelse fortjener en ny tråd…

jeg besøgte Melinda - er man til en smuk petit, villig ung pige, uden sære nøkker - er det hende -   hun er super sød, nærværende, jeg fik lov til alt, det jeg ønskede, der er intet at klage over, slikkede hende over alt, også flere gange, selvom vi var gået igang med at sex - vi skiftede også  stilling, hun foreslog selv doggy igen - først troede jeg der ville blive problemer med at komme op i hende, men hun blev fint våd - og hun skubbede fint - numsen bagud i doggy… 

eneste minus, hun har åbenbart kun små kondomer - så det når ikke helt ned til roden af pikken - et par gange, troede jeg det røg af - når det gik lidt hurtigt i doggy - blev lidt forstyrret over det, da jeg ville afslutte - om det ville ryge af - det gjorde det dog ikke.

hun fortalte hun bliver til sidst i maj - jeg skal besøge hende mange gange inden hun rejser hjem.

næste gang bliver med anal og mega - er der nogle der har prøvet anal ed hende, hvis hvordan tager hun i mod?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Melinda er perfekt
Besøgte hende denne aften.

Nem at få kontakt med og få en aftale på plads.
Pæn lejlighed, lille værelse, men sengen og puderne mv var perfekt.
Melinda er virkelig en flot og sød pige, hvis man er til "petit" og hun giver virkelig en GFE der hænger ved.
Ikke sidste gang jeg besøger hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jamen12 skrev, den 12.5.2022 at 11:36:

Jeg forstår ikke alle de positive anmeldelser af Melinda. Jeg har besøgt hende 2 gange nu fordi hun har fået som mange anmeldelser der er gode. Og troede første gang, bare var et uheld af oplevelse.

 

De 2 gange jeg har været hos hende:

Nem at aftale med, nem at snakke med. Mega lækker. Virker til at hun gerne vil have du har det godt, og gør sit bedste. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

DOG... Selve akten synes jeg faktisk hun er meget passiv, hun vil ikke ride særligt længe, og vil bare gerne have det "overstået" i en doggy. Meget tør i underlivet, på trods af at jeg har ydet oral, og brugt efterfølgende glidecreame af flere omgange.

 

Jeg synes faktisk det er en gang kedelig tør sex, og sådan har begge mine gange været, først i Holstebro og senere i Holsted.

 

Jeg har ikke ville skrive om hende før, da jeg synes hun virker meget sød og prøver sit bedste.

 

Hun er LÆKKER.

 

Og så inden der kommer smøren med at jeg er ulækker, grim osv osv og at det er derfor at hun er tør som et knækbrød. Det er jeg ikke. Jeg er "ung", nyvaske, barberet og fanden og hans pumpestok. Jeg klæder mig altid ud som om hvis jeg skulle på en første date når jeg skal til glædespige. Og uden at lyde selvfed, vil jeg mene jeg på det fysiske plan og aldersmæssigt ligger over gennemsnittet af de kunder hun møder. Nooffense.

 

Så jeg har lidt blandet følelser, for hun er sq en meget sød og lækker pige. Jeg vil ikke direkte ikke-anbefale hende, men undre mig bare over tørheden hos hendes nedre dele, for det har jeg aldrig oplevet med nogle af de mange andre glædespiger jeg har besøgt i ind og udland. Nogen der har et bud på hvorfor det er sådan? eller har jeg bare ramt den uheldige sol-måne konstellation 2 gange i træk?

Jeg er enig, jeg havde fuldstændig samme oplevelse, hun er en sød pige, men selve sexen, var hun meget passiv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham der gutten skrev, for 3 timer siden:

Tror det, men hun plejer at komme igen efter lidt ferie. Men skal jo ikke kunne sige om hun er stoppet helt

Hej

 

sidst da hun var i Aalborg - skulle hun hjem bagefter - hun fortalte at hun kommer tilbage - desværre kan jeg mærkeligt ikke huske hvornår det er…. 

Jeg glæder mig selv til at komme i trusserne på hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 2 timer siden:

Hej

 

sidst da hun var i Aalborg - skulle hun hjem bagefter - hun fortalte at hun kommer tilbage - desværre kan jeg mærkeligt ikke huske hvornår det er…. 

Jeg glæder mig selv til at komme i trusserne på hende

Ja, jeg venter stadig på at hun rammer den østjyske del :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...