Default User 1033 Skrevet 2. Oktober, 2013 Der er rigtig mange Filipino piger i København og Nordsjælland der arbejder som au pair. Nogle moonshiner også med sort rengøring. De er her allesammen for at tjene penge til forsøgelse af familien derhjemme. Der må være nogen af dem der er villige til at tjene lidt mere ved hjemmebesøg med rygliggende arbejde - jeg kunne godt bruge en deltids rengøringspige til lidt ekstra, hjemme hos mig. Men - hvor finder man dem, og hvordan kommer man i kontakt med dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 742 Skrevet 2. Oktober, 2013 Jeg tvivler på at du finder nogen filippinere der sælger sig selv via annoncer. Du kan komme i kontakt med dem på engelsksprogede datingsider, da de fleste er interesserede i at finde en mand der kan forsørge dem. Hvis du kan finde ud af hvor de mødes og holder fester er der også en mulighed for at komme i kontakt med dem der. Det med rengøringen er jo et godt påskud for at komme i kontakt med dem. Hvis det lykkes skal du selv sørge for beskyttelse, da de fleste er ret naive hvad prævention angår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg