Hop til indhold

Fantastiske Maria hos Episk

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Maria hos Episk massage i kbh. et par gange. Har fået udløsninger som jeg aldrig har prøvet før - det tog timer at lande igen. Fantastiske oplevelser. Jeg må ind til hende igen.

Skrevet

Det er altid godt at vedlække et link.

Skrevet

Jeg har så længe kigget på Episk! Og overvejet og overvejet… er der andre som kan ligge godt ord ind? 

fordi jeg er stadig på jagt efter det helt vilde “edging” eventyr! 

Skrevet

Tak for indlæg med en påmindelse om hvor fantastisk et koncept episk massage er. Jeg må se at komme afsted igen :)

Skrevet

@FlyveValgte du episk massage med varme olier eller med pirrende olier? Jeg kan se, der er en lille prisforskel, men hvad forskellen på varm olie og pirrende olie kan jeg ikke rigtig gennemskue. Umiddelbart ville jeg da have troet, at olie var olie.

• 2 weeks later...
Skrevet
BearBodyBabyface skrev, den 11.5.2022 at 14:40:

Jeg har så længe kigget på Episk! Og overvejet og overvejet… er der andre som kan ligge godt ord ind? 

fordi jeg er stadig på jagt efter det helt vilde “edging” eventyr! 

Episk massage er virkelig godt. Jeg har besøgt 3 af pigerne og de var alle super gode til at give en langtrukken sensuel massage og vildt god udløsning.

De har en særlig måde at gøre det på. Det er meget tantra artigt men de gør noget ekstra ud af at det er afdæmpet sensuelt mellem de kører en op mod ekstase.

Asta er den lækreste massør jeg har besøgt der. Men Tanya og Maria gjorde det bedre synes jeg.

Så bare af stede med dig. Jeg tvivler på du vil fortryde.

Glad.

Skrevet
Daniel_1006 skrev, den 11.5.2022 at 14:47:

Hejsa :)

Tak for indlæg. Kan du fortælle lidt om hvordan Maria ser ud ?

Maria er køn og sød og hun er buttet. Hvilket er fint med mig for jeg kan godt lide store piger. 

Skrevet
Gladglad skrev, for 9 minutter siden:

Maria er køn og sød og hun er buttet. Hvilket er fint med mig for jeg kan godt lide store piger. 

Hvordan ser hende Tanya så ud? Freya har ingen tider lige foreløbigt.

Skrevet
Pervy skrev, for 1 time siden:

Hvordan ser hende Tanya så ud? Freya har ingen tider lige foreløbigt.

Tania ser godt ud. Moden kvinde der er en smule buttet så vidt jeg husker og med store bryster. Men det er ikke en del af forestillingen og pille. 

Skrevet
Gladglad skrev, for 5 timer siden:

Tania ser godt ud. Moden kvinde der er en smule buttet så vidt jeg husker og med store bryster. Men det er ikke en del af forestillingen og pille. 

Jeg lover at holde nallerne fra mig selv :D, men jeg har det bare lidt svært med kraftige kvinder. Jeg er selv (lidt for) slank.

Skrevet
Pervy skrev, for 17 timer siden:

Jeg lover at holde nallerne fra mig selv :D, men jeg har det bare lidt svært med kraftige kvinder. Jeg er selv (lidt for) slank.

Det er slet ikke det konceptet går ud på, det er total misforstået . 

Episk massage er en slags teraputisk massage hvor man lærer at holde igen og mærke sin krop fuldt ud for så til sidst mærke orgasmen rulle ud i hele kroppen, frem for en alm udløsning.

Jo mere du fokusere på pigen, des mindre for du ud af selve den episke massage.

Jeg kan bla anbefale Sarah, men ser ud til hun ikke er på pt ellers malou el Tania. Har Maria til gode da hun er forholds ny .

Jeg har prøvet det ca 6-7 gange og vil sige at det er meget bedre en alm sex, da man har en lykkefølelse, samt dejlig ro/velvære i kroppen længe efter .

Skrevet
I will lick your feet skrev, for 1 time siden:

Episk massage er en slags teraputisk massage hvor man lærer at holde igen og mærke sin krop fuldt ud for så til sidst mærke orgasmen rulle ud i hele kroppen, frem for en alm udløsning.

Jeg kan bla anbefale Sarah, men ser ud til hun ikke er på pt ellers malou el Tania. Har Maria til gode da hun er forholds ny .

Jeg har prøvet det ca 6-7 gange og vil sige at det er meget bedre en alm sex, da man har en lykkefølelse, samt dejlig ro/velvære i kroppen længe efter .

Du har fuldstændig ret. Man får ikke den samme oplevelse hvis man må røre pigen. Og man har klart en risiko for at komme tidligere når man rører babser.

Det var også for sjov jeg nævnte at man ikke må røre pigen men det fremgik ikke at det var for sjov det må jeg indrømme ;)

Du har også ret i at det er svært at komme lige så godt ved alm. sex som den orgasme man får hus Episk.

Skrevet
I will lick your feet skrev, den 24.5.2022 at 14:06:

Jeg har slet ikke beskrevet min opfattelse af konceptet, så det har du fuldstændigt misforstået. Du skal lære at læse.

Jeg skal ikke have tykke koner til at røre mig. Slet ikke intime steder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.