Hop til indhold

Marina Odense

Featured Replies

Skrevet

Hallo dér Giant, 

Det praktiske:
- Ja, billederne er ægte. Hun er faktisk virkelig flot og helt igennem toptrænet og lige så lækker som på billederne.
- Nej, man kan ikke få lov til at tage hende analt i den ellers noget så indbydende popo.
- Meeen, man kan få lov til stort set alt andet - og hun leverer med fuld indlevelse og masser af energi.

Denne skønhed er efter min mening noget af det bedste vi har haft fornøjelsen af i Odense i år.

Hun kysser som om du var hendes kæreste. Hun knepper som om du var hendes førsteelsker. Hun giver din krop den lækreste massage på måder du aldrig har oplevet bedre.

Hun har min varmeste anbefaling - uden forbehold.

Jeg har allerede kalenderen fremme for at booke næste besøg B) 

Skrevet
  • Author
Sidespringer skrev, den 11/5/2022 at 18:51:

Hallo dér Giant, 

Det praktiske:
- Ja, billederne er ægte. Hun er faktisk virkelig flot og helt igennem toptrænet og lige så lækker som på billederne.
- Nej, man kan ikke få lov til at tage hende analt i den ellers noget så indbydende popo.
- Meeen, man kan få lov til stort set alt andet - og hun leverer med fuld indlevelse og masser af energi.

Denne skønhed er efter min mening noget af det bedste vi har haft fornøjelsen af i Odense i år.

Hun kysser som om du var hendes kæreste. Hun knepper som om du var hendes førsteelsker. Hun giver din krop den lækreste massage på måder du aldrig har oplevet bedre.

Hun har min varmeste anbefaling - uden forbehold.

Jeg har allerede kalenderen fremme for at booke næste besøg B) 

Det lyder jo mægtigt, Sidespringer.....var superfransk med i prisen?...har tænk meget på at aflægge hende et besøg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.