Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lige forladt Jenny, som er anmeldt i flere tråde - mange tak for det.

Jeg kontaktede hende tidligt så jeg kunne få den tid der passede i mine aftenplaner, og skulle bare bekræfte en time før. Vi udvekslede info om priser og adresse, og så korresponderede vi lidt i løbet af dagen. Da jeg var nået frem fik jeg etage og side og så kunne jeg liste mig ind. Hun er fantastisk, smuk, lidt genert/nervøs, og har et meget imødekommende væsen. Hun er fra syd-øst Europa, men meget mere "kompatibel" med mig end mange andre fra de områder.

Jeg havde tænkt at jeg ville tilbyde hende 2 timer, men hun insisterede på at vi til første møde skulle holde os til 1 time. Det synes jeg faktisk er meget rimeligt, for det kan godt blive lidt trægt hvis nu man ikke passer sammen. Det var så ikke tilfældet, vi kunne have hygget i timevis, men efter en vidunderlig tur rundt i manegen (dejlig GFE), var der fin tid til at pudesnakke og hygge, dele restaurant noter og mad opskrifter.

Næste gang bliver længere.

/m

Skrevet

Var det med fuld sex, penetration og dybe kys osv - ?

Var det ikke hende her som på et tidspunkt begyndte at tilbyde SF og mega only?

Skrevet

2 timer er altid lidt en risk, når det er første gang, både for den pågældende GP og os.

Taler hun fint engelsk?

Tak for fint resumé.

Skrevet
mapawin skrev, 1 time siden:

Jeg har lige forladt Jenny, som er anmeldt i flere tråde - mange tak for det.

Jeg kontaktede hende tidligt så jeg kunne få den tid der passede i mine aftenplaner, og skulle bare bekræfte en time før. Vi udvekslede info om priser og adresse, og så korresponderede vi lidt i løbet af dagen. Da jeg var nået frem fik jeg etage og side og så kunne jeg liste mig ind. Hun er fantastisk, smuk, lidt genert/nervøs, og har et meget imødekommende væsen. Hun er fra syd-øst Europa, men meget mere "kompatibel" med mig end mange andre fra de områder.

Jeg havde tænkt at jeg ville tilbyde hende 2 timer, men hun insisterede på at vi til første møde skulle holde os til 1 time. Det synes jeg faktisk er meget rimeligt, for det kan godt blive lidt trægt hvis nu man ikke passer sammen. Det var så ikke tilfældet, vi kunne have hygget i timevis, men efter en vidunderlig tur rundt i manegen (dejlig GFE), var der fin tid til at pudesnakke og hygge, dele restaurant noter og mad opskrifter.

Næste gang bliver længere.

/m

Det der skriv synes jeg godt om. Hele paletten, inkl mad. That's sex!  Jenny skal besøges....!

Skrevet
  • Author

Hun taler et godt engelsk. Der var nogle enkelte gloser der blev søgt efter, når vi f.eks. snakkede om glæden ved nye kartofler, og hvad de kan bruges til. Hun har et menukort (indeholder ikke kartoffelmadder), men du skal skrive og spørge.

Redigeret af mapawin
stavefejl

Skrevet

New in the area but not the game. She’s been around for around 6-8 years right?

Skrevet
  • Author

Yep. Men det var første gang jeg besøgte hende. Det burde have været tidligere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.