Hop til indhold
nylonlover

Werderstr. 30 Tempelhof Berlin - storbarmet hausfrau

Recommended Posts

http://www.werderstr-30.de/home.html

Står af på S-bahn Tempelhof i det sydlige Berlin og går sydpå ad Tempelhofer Damm. Gråt efterårsvejr. De endeløse Berliner fortove fører mig endnu engang til en ny lastens hule - til Werderstr. 30 en alm. etageejendom i den gamle stil. Kigger mig omkring og ringer på klokken. Stuelejlighed. Bliver vist ind i et lille rum hvor to damer bliver præsenteret. Herligt med disse præsentationsrunder, man føler sig dejligt velkommen. Den ene er Sabine som jeg havde udset mig i forvejen (se billede på hjemmesiden). Jeg vil gætte på hun er ca. 40-45 år. Den anden er en yngre mørkhåret pige som ikke er på hjemmesiden. Vælger Sabine selv om den anden var yngre og også attraktiv.

Grunden til at jeg havde kig på Sabine er at hun ligner en alm. naturlig Hausfrau, og at hun kun er på vagt en dag om ugen. Det ligner altså en kvinde, der er afklaret med hvad hun gør og måske endda sætter pris på at blive kneppet af en række mænd hver tirsdag. Måske er det hendes sexliv, måske kombinerer hun det nyttige med det behagelige - who knows. Anyway de tyske Fraus gemmer sommetider på mere end man tror. Da jeg selv ikke er helt ung passer alderen mig fint. Dejlig old school krøllet halvlang frisure som var moderne i 80´erne. Sat med en hårspray. Charmerende berliner dialekt. Blond men naturlig hårfarve og med store bryster, naturlig uden tatoos mv. Ikke specielt pæn i ansigtet viste det sig, men meget sød og smilende. Vælger 15 min til 30 EUR (det er rigeligt til mig).

Kommer ind i aktivitetsrummet med en stor rund seng. Jeg bliver budt et glas vand og afventer den skønnes ankomst. Kigger mig omkring. Rummet er mest holdt i rødt og sort. Der er den karakteristiske klapskraldespand på gulvet og ved bagvæggen div udstyr til dominans (måske en anden dag...). Formiddagslyset står ind ad vinduet gennem sprækkerne ved gardinet. Hun kommer ind lægger bh´en og brysterne vipper kækt ud. Vi står og nusser og kindkysser lidt og hun griber kyndigt efter pikken som er ved at vågne op.

Jeg plejer altid at stå op når en pige kommer ind, så er der tid til lidt nusseri inden man lægger sig. Hun har en lækker velformet krop som jeg galant gramser på. Bøjer mig ned, sutter brysterne, holder om hendes afroditeagtigt svungne hofter. Hun har en velformet figur og dejligt store, men ikke for store, naturlige bryster. Hun smiler og siger jeg har kolde hænder.

Vi lægger os og hun sidder lidt ved siden af og spiller den med hånden. Jeg får gummi på og hun sætter sig ovenpå, hvilket passer mig fint. Pikken glider ind i hendes varme Hausfraumuschi. Hun bøjer sig frem - kindkys igen - hendes store bryster hænger ned i ansigtet på mig og jeg sutter på dem. Jeg sveder lidt efter at have gået langt, og er i det hele taget ikke faldet helt til ro. Derfor fyrer jeg den ikke af med det samme, men stemningen er god, hun smiler og efter noget tid spermer jeg op i hende. Passer sikkert meget godt med de 15 min. Vi snakker lidt uden hastværk, hun er meget snakkesalig. Og bagefter får jeg lov til at tage et bad. Hun giver et kram, et smil og et kindkys i døren og jeg kan derefter gå nyvasket og afslappet ud på gaden. Klar til en ny dag i Berlin.

2.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...