Hop til indhold

Recommended Posts

Så kom hun endelig tilbage fra ferie ;).  hun havde helt sikkert fortjent det, men dejligt hun er tilbage. så hun var på annonceligt så skyndte mig at booke en tid til i dag.

Og ja der er mange dejlige thaipiger derude ( men der er desv endnu flere som ikke levere det man havde håbet ).  Ja og smag og behag er jo som vi ved forskellig,  men i i mine øjne er Anna super stjerne , hun kan levere en rigtig god massage , blød eller hård, samtidig med at hun hele tiden rammer de erotiske steder så man i den grad bliver opstemt :P. Hendes B2B er også en af de bedste jeg får.  Har kendt hende i mange år efterhånden så ved også hvad hun kan lide, så ja det er en ren fornøjelse at besøge hende.

Og når vi så siger "ren fornøjelse " ja så mener jeg også den afsluttende vask af jeg får af Anna, det er muligt deres bad forhold ikke er i top ( det er dog ved at blive lavet , der er kommet nyt gulv og der skal laves væge )  men at sidde der på det nedslået wc låg og blive sæbet ind fra top til tå  og få en tår mundskyld samt efterfølgende afskylning er et dejligt ritual .

Så ja det blev en dejlig dag :).

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 2 timer siden:

Joo det kan du da godt få, man kan også bare søge på 123 thaimassage så kommer det hele af sig selv :)

Den søgetekst du angav viser bare ikke nogen brugbare resultater.

Men som @latex skriver kan hun findes på annoncelight. :)

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Den søgetekst du angav viser bare ikke nogen brugbare resultater.

Men som @latex skriver kan hun findes på annoncelight. :)

Det som man tager det, syntes da det er brugbart at vide hvor det ligger og et telefon nr 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 17 timer siden:

Det som man tager det, syntes da det er brugbart at vide hvor det ligger og et telefon nr 

Hvilket tlf nummer er det rigtige? Det på annoncelight, det Google fandt eller dem begge?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilket tlf nummer er det rigtige? Det på annoncelight, det Google fandt eller dem begge?

Prøv nu at gøre dig dine egne praktiske erfaringer i stedet for at stille så mange spørgsmål herinde, og skriv endelig nogle beretninger om hvad du oplever ude i det virkelige liv ! :D

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 1 time siden:

Hvilket tlf nummer er det rigtige? Det på annoncelight, det Google fandt eller dem begge?

Prøv nu at gøre dig dine egne praktiske erfaringer i stedet for at stille så mange spørgsmål herinde, og skriv endelig nogle beretninger om hvad du oplever ude i det virkelige liv ! :D

Sorry, skal nok lade være at spørge om noget mere. Beklager hvis jeg ikke har skrevet nok anmeldelser fra det virkelige liv. Men tror nu nok det er blevet til en hel del siden jeg oprettede min profil. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 2 timer siden:

Hvilket tlf nummer er det rigtige? Det på annoncelight, det Google fandt eller dem begge?

Prøv nu at gøre dig dine egne praktiske erfaringer i stedet for at stille så mange spørgsmål herinde, og skriv endelig nogle beretninger om hvad du oplever ude i det virkelige liv ! :D

Han har da skrevet en del flere anmeldelser end dig, af hvad jeg kan se? Så prøv at tag dit eget råd måske? Virker underligt at skrive til en, der har bidraget ikke blot en smule mere, men MEGET mere end dig selv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardWorker skrev, den 11.5.2022 at 21:19:

Han har da skrevet en del flere anmeldelser end dig, af hvad jeg kan se? Så prøv at tag dit eget råd måske? Virker underligt at skrive til en, der har bidraget ikke blot en smule mere, men MEGET mere end dig selv ;)

Det er vist mere ligegyldige kommentarer til alle mulige anmeldelser, end selve anmeldelser han har mest af den seneste tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 59 minutter siden:

Det er vist mere ligegyldige kommentarer til alle mulige anmeldelser, end selve anmeldelser han har mest af den seneste tid

Kan vel altid diskuteres hvad der er ligegyldigt og hvad der ikke er. Men både denne kommentar og din kommentar jeg lige har citeret kan vi vel blive enige om ryger under kategorien ligegyldig.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa ja så kom jeg også forbi anna et helt igennem fint besøg

Hun er bestemt en sød dame dygtig til det hun gør

Og som der bliver nævnt en helt fantastisk grundig afvaskning som afslutning

Det var sgu dejligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke fra lokalområdet men har besøgt Anna de sidste 10+ år - helt tilbage til tiden i Brylle

…og hun er en STJERNE. Hendes B2B kommer bare ikke bedre NOGEN STEDER.

Og jeg har været rundt om blokken mere end een gang… 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...