LystTilSM 97 Skrevet 10. Maj, 2022 En af mine tilbagevendende fantasier og lyster er at være subjekt for en erfaren domina med en kvindelige elev med lyst til at lære dominans/BDSM Har tidligere været heldig.. Er der nogen som ved hvor min fantasi og kan udleves Send gerne en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 10. Maj, 2022 Jeg synes jævnligt der er annoncer, hvor en erfaren Domina har en ny under oplæring. Jeg mener bl.a. at Madame Ladonna har en, men der er måske lidt langt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 97 Skrevet 10. Maj, 2022 Lasselas skrev, for 6 minutter siden: Jeg synes jævnligt der er annoncer, hvor en erfaren Domina har en ny under oplæring. Jeg mener bl.a. at Madame Ladonna har en, men der er måske lidt langt. Ja. Burde have skrevet København og omegn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 10. Maj, 2022 Måske ikke elev, men Madame Sascha har noget der ligner https://annoncelight.dk/showad/303461 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg