TestPilot 13 Skrevet 10. Maj, 2022 Har ledt forum igennem, kunne ikke finde noget. Nogen der har besøgt hende her? https://sugardaters.com/da/profile/w-Z_JKdMWL Meget direkte, det genere mig nu ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draugen 20 Skrevet 10. Maj, 2022 Jeg skal møde hende på torsdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværker 33 Skrevet 10. Maj, 2022 Jeg har mødt hende 2-3 gange, da hun var på siden sidst, under et andet navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 10. Maj, 2022 Er hun værd at besøge? Skriv gerne pm hvis I foretrækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 17. Maj, 2022 (edited) Jeg har også besøgt hende tidligere under et andet profilnavn Som jeg husker det var sexen ok uden at være speciel, men lejligheden var.rodet og nusset og indbød ikke til genbesøg. Og så er hun nærmest hysterisk med at man ikke må ses i opgangen og af naboer. Lidt komisk Redigeret 17. Maj, 2022 af longdong Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 17. Maj, 2022 Har også mødt hende en enkelt gang, fik et udmærket blow, men pigen er slet ikke min type og decideret beskidt lejlighed, kommer heller ikke igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb007 74 Skrevet 8. Oktober, 2022 SuperWood skrev, den 17.5.2022 at 09:18: Har også mødt hende en enkelt gang, fik et udmærket blow, men pigen er slet ikke min type og decideret beskidt lejlighed, kommer heller ikke igen Er hun tyk eller buttet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 93 Skrevet 8. Oktober, 2022 Jb007 skrev, for 1 time siden: Er hun tyk eller buttet? Jeg har besøgt hende for 1 - 2 år siden og vil karakterisere hende som buttet, men ikke decideret tyk/fed. Jeg opfatter hende til tider som desperat - uopfordrede tilbud om at mødes her og nu, hvor prisen falder time for time. Hun har nu en ny profil https://sugardaters.com/da/profile/gPW2EY4roY, hvor hendes alder er faldet til 25. Da jeg besøgte hende var hun 28, og på det seneste har hun været 30 på FrøkenE profilen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 8. Oktober, 2022 Jeg har besøgt hende for vel 5 år siden. Hun var så skæv at det ikke rigtig gav meni!ng og jeg gik igen. Fik ondt af hende men mine gode "råd" blev ikke taget godt imod... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 10. Oktober, 2022 Jb007 skrev, den 8.10.2022 at 11:07: Er hun tyk eller buttet? vil ikke sige direkte tyk, men hun er en stor pige som jeg husker det, det er ved at være mange år siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mis4 Skrevet 10. Oktober, 2022 Er hun "etnisk" og har nogen af jer mødt hende i Hvidovre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 10. Oktober, 2022 Mis4 skrev, for 10 minutter siden: Er hun "etnisk" og har nogen af jer mødt hende i Hvidovre? Ja og ja Men jeg gik igen fordi hun var skæv og ikke havde det ret godt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 10. Oktober, 2022 Mis4 skrev, for 11 minutter siden: Er hun "etnisk" og har nogen af jer mødt hende i Hvidovre? Jeg mødte hende i hvidovre ja, i hendes lejlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mis4 Skrevet 10. Oktober, 2022 Tak til jer begge, MikkelRæv64 og SuperWood, har også mødt hende for måske 1½ år siden, genkender noget af det I skriver, men måske mindre voldsomt, og syntes blot at hun ser ud til at være i noget bedre fatning på de billeder der er på hendes profil nu end det jeg så dengang, så jeg var ikke sikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 10. Oktober, 2022 Mis4 skrev, for 3 minutter siden: Tak til jer begge, MikkelRæv64 og SuperWood, har også mødt hende for måske 1½ år siden, genkender noget af det I skriver, men måske mindre voldsomt, og syntes blot at hun ser ud til at være i noget bedre fatning på de billeder der er på hendes profil nu end det jeg så dengang, så jeg var ikke sikker. Jeg har skrevet til hende og spurgt til hendes misbrugsproblemer i dag og hun påstår hun har fået bedre styr på det. Da jeg besøgte hende, synes jeg ikke hun var mere overvægtig end jeg faktisk fandt hende ret tiltrækkende og hun virkede sød og "kælen". Så jeg er ret sikker på hun havde været en god sexoplevelse hvis ikke hun var så skæv. Og så har jeg det sådan, at jeg ikke ønsker at deltage i misbrugeres selvdestruktive adfærd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mis4 Skrevet 10. Oktober, 2022 MikkelRæv64 skrev, for 44 minutter siden: Jeg har skrevet til hende og spurgt til hendes misbrugsproblemer i dag og hun påstår hun har fået bedre styr på det. Da jeg besøgte hende, synes jeg ikke hun var mere overvægtig end jeg faktisk fandt hende ret tiltrækkende og hun virkede sød og "kælen". Så jeg er ret sikker på hun havde været en god sexoplevelse hvis ikke hun var så skæv. Og så har jeg det sådan, at jeg ikke ønsker at deltage i misbrugeres selvdestruktive adfærd. Kan sagtens følge dine oplevelser og tankegang. Hun var ikke skæv da jeg besøgte hende, men snakken var om et eller andet stof hun havde fået weekenden før. Jeg fandt hende også tiltrækkende og kælen, og har hun fået lidt mere styr på det hele er hun et genbesøg værd, håber at man kan lægge lidt i hendes nuværende billeder, de er i alt fald skarpere end hendes daværende, både billeder og fremtræden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg