Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har også besøgt hende tidligere under et andet profilnavn

Som jeg husker det var sexen ok uden at være speciel, men lejligheden var.rodet og nusset og indbød ikke til genbesøg.

Og så er hun nærmest hysterisk med at man ikke må ses i opgangen og af naboer. Lidt komisk

 

Redigeret af longdong

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også mødt hende en enkelt gang, fik et udmærket blow, men pigen er slet ikke min type og decideret beskidt lejlighed, kommer heller ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, den 17.5.2022 at 09:18:

Har også mødt hende en enkelt gang, fik et udmærket blow, men pigen er slet ikke min type og decideret beskidt lejlighed, kommer heller ikke igen

Er hun tyk eller buttet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb007 skrev, for 1 time siden:

Er hun tyk eller buttet? 

Jeg har besøgt hende for 1 - 2 år siden og vil karakterisere hende som buttet, men ikke decideret tyk/fed. Jeg opfatter hende til tider som desperat - uopfordrede tilbud om at mødes her og nu, hvor prisen falder time for time.

Hun har nu en ny profil https://sugardaters.com/da/profile/gPW2EY4roY, hvor hendes alder er faldet til 25. Da jeg besøgte hende var hun 28, og på det seneste har hun været 30 på FrøkenE profilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for vel 5 år siden. Hun var så skæv at det ikke rigtig gav meni!ng og jeg gik igen. Fik ondt af hende men mine gode "råd" blev ikke taget godt imod... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb007 skrev, den 8.10.2022 at 11:07:

Er hun tyk eller buttet? 

vil ikke sige direkte tyk, men hun er en stor pige som jeg husker det, det er ved at være mange år siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mis4 skrev, for 11 minutter siden:

Er hun "etnisk" og har nogen af jer mødt hende i Hvidovre?

Jeg mødte hende i hvidovre ja, i hendes lejlighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mis4

Tak til jer begge, MikkelRæv64 og SuperWood, har også mødt hende for måske 1½ år siden, genkender noget af det I skriver, men måske mindre voldsomt, og syntes blot at hun ser ud til at være i noget bedre fatning på de billeder der er på hendes profil nu end det jeg så dengang, så jeg var ikke sikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mis4 skrev, for 3 minutter siden:

Tak til jer begge, MikkelRæv64 og SuperWood, har også mødt hende for måske 1½ år siden, genkender noget af det I skriver, men måske mindre voldsomt, og syntes blot at hun ser ud til at være i noget bedre fatning på de billeder der er på hendes profil nu end det jeg så dengang, så jeg var ikke sikker.

Jeg har skrevet til hende og spurgt til hendes misbrugsproblemer i dag og hun påstår hun har fået bedre styr på det. Da jeg besøgte hende, synes jeg ikke hun var mere overvægtig end jeg faktisk fandt hende ret tiltrækkende og hun virkede sød og "kælen". Så jeg er ret sikker på hun havde været en god sexoplevelse hvis ikke hun var så skæv. Og så har jeg det sådan, at jeg ikke ønsker at deltage i misbrugeres selvdestruktive adfærd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mis4
MikkelRæv64 skrev, for 44 minutter siden:

Jeg har skrevet til hende og spurgt til hendes misbrugsproblemer i dag og hun påstår hun har fået bedre styr på det. Da jeg besøgte hende, synes jeg ikke hun var mere overvægtig end jeg faktisk fandt hende ret tiltrækkende og hun virkede sød og "kælen". Så jeg er ret sikker på hun havde været en god sexoplevelse hvis ikke hun var så skæv. Og så har jeg det sådan, at jeg ikke ønsker at deltage i misbrugeres selvdestruktive adfærd.

Kan sagtens følge dine oplevelser og tankegang. Hun var ikke skæv da jeg besøgte hende, men snakken var om et eller andet stof hun havde fået weekenden før. Jeg fandt hende også tiltrækkende og kælen, og har hun fået lidt mere styr på det hele er hun et genbesøg værd, håber at man kan lægge lidt i hendes nuværende billeder, de er i alt fald skarpere end hendes daværende, både billeder og fremtræden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...