Mthom 145 Skrevet 10. Maj, 2022 Nogle der har prøvet den smukke thaikvinde Lena Randers Ved ikke hvilken klinik hun arbejder på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 10. Maj, 2022 Mthom skrev, for 3 timer siden: Nogle der har prøvet den smukke thaikvinde Lena Randers Ved ikke hvilken klinik hun arbejder på https://annoncelight.dk/showad/333668 er det hende her du refererer til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 17 Skrevet 10. Maj, 2022 Jeg var været der flere gange, nogle gange er det hende på billedet, så skal du forberede dig på en meget stille omgang, hun holder hele tiden igen på dig. andre gange kan man være heldig at det er en anden som taget imod, de erfaringer jeg har med stedet er at det suverænt er bedst når det ikke er Lena selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 15 Skrevet 11. Maj, 2022 Herren47 skrev, for 17 timer siden: Jeg var været der flere gange, nogle gange er det hende på billedet, så skal du forberede dig på en meget stille omgang, hun holder hele tiden igen på dig. andre gange kan man være heldig at det er en anden som taget imod, de erfaringer jeg har med stedet er at det suverænt er bedst når det ikke er Lena selv. Hvad hedder den anden og hvordan ser hun ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 17 Skrevet 11. Maj, 2022 Det ved jeg ikke, men bedre service og mere spræl en Lena Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 13. Maj, 2022 (edited) Herren47 skrev, den 10.5.2022 at 14:46: Jeg var været der flere gange, nogle gange er det hende på billedet, så skal du forberede dig på en meget stille omgang, hun holder hele tiden igen på dig. andre gange kan man være heldig at det er en anden som taget imod, de erfaringer jeg har med stedet er at det suverænt er bedst når det ikke er Lena selv. Dette var breaking news for mig. Jeg kan ikke lige genkende dine oplevelser. De gange jeg har besøgt Lena, har jeg altid mødt den samme pige, og har aldrig fået en meget stille omgang. Hun er ikke en Duracell-kanin på speed, men fint og aktivt med på det man har gang i, og frisk på en snak om alt eller intet. Jeg har heller ikke oplevet at hun holder igen på en. Hun har altid sagt, at hun er alene på stedet. Hun siger, at hun har haft veninder på besøg, men det er kun hende der arbejder der. Kan du have forvekslet stedet med et andet? Eller kan du bare være kommet til at smutte ind hos overboerne, som så har taget det som en hyggelig oplevelse? Redigeret 13. Maj, 2022 af Storspilleren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg