Hop til indhold

Recommended Posts

DOMINANT MISTRESS IN THISTED 91757573 - Annoncelight

billederne er ikke ægte men hun er ægte. hun er nu i Thisted indtil august, hvor hun tager til Odense. hun befinder sig fast i Danmark. Besøgte hende sidste weekend. Knælede for hende gav hende min tegnebog, da hun bad mig om de aftalte 1200. Jeg havde 6000 i tegnebogen og hun sagde jeg tager dem alle (tænder jeg på, se mit navn) blev ved hende det meste af et døgn. Suttede pik på 4 mænd for hende (en af gangen) og slikkede hende ren flere gange også. Til sidst holdt hun mig i hånden og vi snakkede og hun spurgte indtil hvordan jeg havde det. god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
findomaddict skrev, for 8 timer siden:

DOMINANT MISTRESS IN THISTED 91757573 - Annoncelight

billederne er ikke ægte men hun er ægte. hun er nu i Thisted indtil august, hvor hun tager til Odense. hun befinder sig fast i Danmark. Besøgte hende sidste weekend. Knælede for hende gav hende min tegnebog, da hun bad mig om de aftalte 1200. Jeg havde 6000 i tegnebogen og hun sagde jeg tager dem alle (tænder jeg på, se mit navn) blev ved hende det meste af et døgn. Suttede pik på 4 mænd for hende (en af gangen) og slikkede hende ren flere gange også. Til sidst holdt hun mig i hånden og vi snakkede og hun spurgte indtil hvordan jeg havde det. god oplevelse

Hvis billederne ikke er ægte. Hvordan ser hun så ud ??

Redigeret af Zar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...