Hop til indhold

Italien / Pisa

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre,

Jeg er blevet sendt til Pisa sidst på ugen, og har planlagt 3 dage dernede.

Har søgt og søgt, men kan forstå at det er vanskeligt at finde en pige dernede grundet lovgivningen..

Er der en venlig sjæl som kan hjælpe med tips, alternativt om der er noget Tinder, Sugar o.l. som kan bruges på de kanter.

På forhånd tak for hurtig hjælp (!) kvitterer naturligvis med rapport når jeg er tilbage.

/ Peden

Skrevet

Køre en tur ud ad byen mod en af hovedvejene eller en motervej .. der står der gerne stribevis af piger ved aften tide

Man kan finde stederne formiddag i dagslyst hvor der ofrer er enkelte piger og en masse ledige plastik stole tilfældige steder ved vejsiden 

Meeen om aftenen er der gang i den ….;) 

Der er oftest en god blanding at afrikanere romanerne og lidt native Italiens 

Skrevet

det lyder simpelthen trist gadeluder som behandles som et hul og onanere i

Skrevet

Ja jeg holdt mig langt væk men undrede mig over hvor åbenlyst aktiviteten var ….

De blev samlet op i dagslys og gik ved trafikcenter 

Skrevet
  • Author

Har læst lidt om det, men havde håbet på en sprød Italiens studerende eller noget i den stil)

Ingen erfaringer med Tinder, Sugar eller lignende dernede? Må vel være en eller anden platform som anvendes?

Tak for svar, håber flere kan byde ind med erfaringer )

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.