Hop til indhold

Sexy tantra Kitten Ivanna Diamond, miav

Featured Replies

Skrevet

Efter mit seneste besøg sidste uge (jeg har også haft et til imellemtiden) lagde jeg her i dag vejen forbi sydamerikanske/sydeuropæiske Ivanna Diamond. Egentlig var planen, at det skulle have været i lørdags, men hun havde vist misset hendes fly.

Ivanna Diamond (linkningen til nympho.dk virker stadig ikke, men der har hun videoer).

Pigen holder til i det ydre Østerbro/Ryparken- område. Hun modtog mig i den lyserøde lingeri sag, som hun også har på på billederne. Jeg betalte 1.900 kr. for en time med tungekys. Hun har bryster, der er en fin håndfuld, men har fået et løft og er silikone. Hun havde også et ar, der lignede et fra et kejsersnit.

Selve sexen var fin. Man skulle åbentbart betale for, at man kunne gå ned på hende og oralsex var med, hvilket jeg synes var i overkanten. Hun var meget sensuel med kyssene og berøringen (hun reklamerer med tantra), så hvis man er til det mere sensuelle afspekt, så er det nok vejen frem. 

Hendes personlighed var meget lige på og kontant, men hun var sød nok. Jeg skulle i hvert fald lige finde styringen lidt frem.

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt fandt gnisten (måske et spørgsmål om kemi), men massagen var fantastisk, og snakken bagefter var virkelig fin - sådan lidt som, når man har en god veninde.

Det er altid lige det der med om priser og servicen hænger sammen, så det kan man også spørge om her.

Så ja, hvis man er til det mere sensuelle aspekt her i det gode vejr, men også en pige, der er lige på, så Ivanna vejen frem.

Hun bliver her vist et par uger endnu.

/TheLion.

Redigeret af TheLion

Skrevet

Generelt synes jeg det er lidt underligt at Tantra koster mere end sex. Tantra er vel blot en avanceret form for oliemassage. Og ja, det er fantastisk, men hvorfor det er dyrere end sex er mig en gåde.

Skrevet

Er hun italiener? – Elsker Rom og blev lidt grebet af billederne at Konstantinbuen og Trevifontænen.

Er det på ydre Østerbro i rundkørslen? Her har jeg nemlig dårlige erfaringer med "italienske" piger. Umiddelbart lyder det som om hun er i den dyrere ende, men hvis oplevelsen er perfekt, så .......

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 6 minutter siden:

Generelt synes jeg det er lidt underligt at Tantra koster mere end sex. Tantra er vel blot en avanceret form for oliemassage. Og ja, det er fantastisk, men hvorfor det er dyrere end sex er mig en gåde.

Måske fordi man med tantra kan komme flere gange end under almindelig sex, hvor man tømmer hele lageret på en gang?

Skrevet

Ikke meget der er inkluderet :lol:
image.thumb.png.529f4cad237850243ad9458ac7b84e2a.png
Simpelthen bare et kæmpe turnoff for mig. Men sådan en vi jo forskellige.

Skrevet
  • Author
TheLion skrev, for 18 minutter siden:

Det er altid lige det der med om priser og servicen hænger sammen, så det kan man også spørge om her.

pacer skrev, for 5 minutter siden:

Ikke meget der er inkluderet :lol:
image.thumb.png.529f4cad237850243ad9458ac7b84e2a.png
Simpelthen bare et kæmpe turnoff for mig. Men sådan en vi jo forskellige.

Ja, altså jeg har det i hvert fald også stillet spørgsmåltegn ved det?

Men nu indgår, der jo også andre ting i anmeldelsen, så jeg tænker igen, at det måske er bedst med helheden ;)

Skrevet
jensen jr. skrev, 1 time siden:

Er hun italiener? – Elsker Rom og blev lidt grebet af billederne at Konstantinbuen og Trevifontænen.

Er det på ydre Østerbro i rundkørslen? Her har jeg nemlig dårlige erfaringer med "italienske" piger. Umiddelbart lyder det som om hun er i den dyrere ende, men hvis oplevelsen er perfekt, så .......

@jensen jr. Det er tæt på Hellerup og hvis du lytter godt efter, kan du høre, der bliver spillet med ketcher lige i nærheden :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.