B-ande 236 Skrevet 9. Maj, 2022 Nogen der har besøgt disse smukke bryster? https://annoncelight.dk/showad/338028 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jnpzx457 129 Skrevet 9. Maj, 2022 Det ser ellers meget fristende ud. Tilsyneladende en dansk pige med nogle virkelig store flotte bryster. Sikkert naturlige. Det er et sjældent syn. Har ikke set annoncen før. Men forhåbentlig kan nogen komme med en beretning.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tempur90 147 Skrevet 10. Maj, 2022 Jeg har forsøgt at komme i kontakt flere gange, med en høflig informativ SMS, dog uden at få svar retur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jnpzx457 129 Skrevet 10. Maj, 2022 Tempur90 skrev, for 4 timer siden: Jeg har forsøgt at komme i kontakt flere gange, med en høflig informativ SMS, dog uden at få svar retur. Jeg har også skrevet hende en høflig og informativ SMS, men har ikke modtaget nogen tilbagemelding. Måske er hun ikke seriøs, eller også får hun flere henvendelser end hun kan nå at respondere på. Tror ikke at profilen er falsk, men man kan aldrig vide. Billedet er muligvis stjålet et sted fra. Det ville være oplagt at tro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg