den nysgerrige 312 Skrevet 9. Maj, 2022 Jeg synes efterhånden alt hvad jeg kan finde (hovedesagligt) på annoncelight drejer sig mere om sex delen - bevares det gør ikke noget muligheden for det frække er der, men det skal ikke være det primære. hvad er jeres erfaringer? Hvor får man god massage på Fyn/Odense? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Friskfyr12 Skrevet 9. Maj, 2022 Jeg får hver uge massage i vindegade 20 i Odense. Det er vanvittig god massage, og de er venlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 9. Maj, 2022 Friskfyr12 skrev, for 22 minutter siden: Jeg får hver uge massage i vindegade 20 i Odense. Det er vanvittig god massage, og de er venlige Tak! Hvad tager de for en time? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 9. Maj, 2022 den nysgerrige skrev, for 4 timer siden: Jeg synes efterhånden alt hvad jeg kan finde (hovedesagligt) på annoncelight drejer sig mere om sex delen Nu er annoncelight jo også hovedsageligt et sted for sex-annoncer. Men prøv evt. at søge på "thai massage" og navnet på den by hvor du vil have massage. Så kommer der en del hits. Gå dem igennem og vælg dem der direkte skriver de ikke tilbyder seksuelle ydelser. Ulempen er nok bare at der så ikke er så mange anmeldelser af dem her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Friskfyr12 Skrevet 9. Maj, 2022 den nysgerrige skrev, for 8 timer siden: Tak! Hvad tager de for en time? 350 for 1 time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg