Hop til indhold

Recommended Posts

Det startede så fint, men var så skuffende...

Jeg havde et par timer jeg skulle have slået ihjel, og jeg har længe haft et øje på Asia thai Wellness som ligger på Vester Voldgade i København. Jeg ringede og spurgte om jeg kunne få et bad inden massagen, da jeg havde været på arbejde hele dagen. Ingen problem sagde den søde pige i telefonen.

Så jeg kom frem til en meget stor lejlighed, hvor jeg blev modtaget af en ualmindelig smuk pige som skulle vise sig at hedde Em.

Hun viste mig ind i et meget mørkt lokale, hvor hun begyndte at lægge lagen ud. Hun spurgte hvad jeg ville have, og valgte en times oliemassage, som ifølge deres hjemmeside koster 400.-. Hun kiggede hurtigt på deres prisliste i mørket, hvor der åbenbart har været for mørkt, for hun forlangte 500.-.

Jeg valgte ikke at risikere at ødelægge stemningen ved at prutte om 100.-, så jeg sagde ikke noget til det, og fandt en 1000 kr seddel som jeg lagde på bordet, mens jeg spurgte ind til at jeg var blevet lovet at måtte tage et bad først. Em forsøgte flere gange at overtale mig til at jeg kunne få et bad bagefter massagen... Hvorfor mon hun insisterede på det? Jeg ville da mene at det er rarere for pigen at massere en ren krop, end én som har været lukket inde i jakkesæt og sko hele dagen.

Nå, hun fandt så et håndklæde frem til mig og viste mig ud på et meget lille toilet, hvor der var sat en brusekabine op. Der var stort set ikke noget tryk på vandet i bruseren, men det lykkedes da at blive vasket og frisket op. Vel ankommet i det mørke massagerum lagde jeg mig nu nøgen på sengen og ventede på smukke Em. Hun kom ind og spurgte til betalingen, som hun åbenbart heller ikke havde set ligge på bordet, og spurgte om jeg skulle have andet end massage... Jeg spurgte hvor meget at ekstra ville koste, og fik at vide at det ville koste 200 ekstra for håndarbejde, hvilket jeg accepterede. Em kom så tilbage med byttepenge som hun lagde på bordet, og gik igang med en ok massage af ryggen.

Der gik dog ikke mere end 5 minutter hvorefter at en pige kom ind og sagde noget på thai til Em, hvorefter hun sagde at en anden ville tage over !!!! Hvad??? Em beklagede og sagde at vi ses næste gang jeg ville komme. Nå, hvad kan man gøre, når man ligger splitternøgen og har betalt 700?

Så kom "Cartoon" ind... Hun påstod i hvert fald at hun hed det, og at det staves som det engelske tegnefilm. Jeg følte også hurtigt at jeg var med i en tegnefilm, da hun strøg mig blidt ned af ryggen tre gange, hvorefter hun syntes det var meget varmt og spurgte om hun ikke skulle tage sit tøj af og massere nøgen? Jeg sagde at det jo var op til hende selv om hun ville det, men hun mente selvfølgelig at jeg skulle give 200 kr for at hun skulle gøre det. Cartoon havde en lille lårkort kjole på og havde en pæn figur. Jeg valgte derfor at spørge hvad jeg skulle give hvis vi også skulle have sex. Det ville koste 1000 ialt, men kun for en halv time eller kr 1500 for en time. Da jeg tænkte at jeg ligeså godt kunne få noget sex ud af de 1000 kr fremfor de 700 jeg efterhånden havde fornemmet at jeg ikke ville få noget godt ud af. Hun hentede kondom, smed tøjet som skjulte en pæn krop med kunstige bryster, og gav et hurtigt blowjob, hvorefter hun drejede rundt og jeg så kunne slikke hendes mis. Det var egentlig helt fint, men efter få minutter fiskede hun en orgasme (tror jeg) og sagde at nu måtte jeg ikke kysse mere, hverken på mis eller bryster, for nu skulle jeg knalde hende. Jeg knaldede hende lidt i missionæren og bagfra. Da jeg var kommet, hev hun kondomer af, og tørrede lidt med toiletpapir og spurgte om jeg ville have noget vand at drikke. Hun susede så ud for at finde det. Det tog også en evighed, så jeg valgte bare at tage tøjet på og sidde og vente på hende.

Da hun kom tilbage drak jeg vandet og gik. Stod på gaden en 25 minutter efter jeg var gået ind, hvoraf jeg også havde brugt tid på bad og ventetid...

Følte mig noget snydt, og tror ikke at jeg vil tilbage, selvom Em virkede mere grundig.

http://www.asia-thaiwellness.dk

Karakter på skala fra 1-10:

Stedet: 10

Badet: 3

Em udseende: 10

Em massage: 7-8 (vurderet af den smule massage jeg nåede at få)

Cartoon udseende: 8

Cartoon attitude: 1

Cartoon sex: 1 (som en tegneserie)

Gentagelsesfare: 5%

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den Em du nævner, ved du eller er der nogen der ved om det er hende fra sawadee ka 505 i Hvidovre?

Jeg er ikke 100% sikker, da jeg kun kan vurdere det ud fra den beskrivelse andre brødre har lavet af hende i Hvidovre. Men ud fra de signalementer, kunne det med stor sandsynlighed godt være hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...