Hop til indhold

TS Rebecca Rey

Featured Replies

Skrevet

Hun er tit i Sønder Jylland. Men har aldrig mødt hende.

Skrevet
Zar skrev, for 20 minutter siden:

Hun er tit i Sønder Jylland. Men har aldrig mødt hende.

Så har du vel ikke erfaring med hende, kan man sige. 

Skrevet
AlfaN skrev, for 4 timer siden:

Så har du vel ikke erfaring med hende, kan man sige. 

Nej det har du ret i, men god info alligevel. Hvis hun tit er i sønderjylland, må det jo være fordi hun levere noget som kunderne kan lide.

Skrevet
  • Author

Mener ikke hun har fået gode anmeldelser i det tyske.... Men hun har mange navne og det synes jeg ikke er positivt

• 4 weeks later...
Skrevet

Hun er i Aalborg nu, og det er lidt spændende med en lys blond ts må jeg sige :) 

Skrevet

Jeg mødte hende sidste år, i august eller deromkring. Da hun var i Hobro området. 

Hun er sød nok. Men hun kysser ikke, hun bryder sig ikke om at blive rimmet og hun udfører ikke super fransk. Så det var lidt nitte. Men hun er rigtig sød og hun har en lækker krop. Jeg kommer ikke tilbage, da alle 3 ting er noget jeg ikke rigtig kan undvære ved sådanne møder. 

Skrevet
Horekunde skrev, for 7 timer siden:

Hun er sød nok. Men hun kysser ikke, hun bryder sig ikke om at blive rimmet og hun udfører ikke super fransk. Så det var lidt nitte. Men hun er rigtig sød og hun har en lækker krop. Jeg kommer ikke tilbage, da alle 3 ting er noget jeg ikke rigtig kan undvære ved sådanne møder. 

De tre ting du nævnte har jeg intet imod at undvære, så måske jeg skulle besøge hende i næste uge. Hun ser ud til at have en lækker krop, så fedt at læse, at sådan er den også i virkeligheden. Hvordan er hun udstyret? Vil du fortælle om det, tak. 

Skrevet
Søren A skrev, den 4.6.2022 at 08:51:

De tre ting du nævnte har jeg intet imod at undvære, så måske jeg skulle besøge hende i næste uge. Hun ser ud til at have en lækker krop, så fedt at læse, at sådan er den også i virkeligheden. Hvordan er hun udstyret? Vil du fortælle om det, tak. 

Den er mellem størrelse, vil jeg mene. Jeg er lidt over gennemsnittet, og jeg var større end hende. Altså, det var sgu et fint møde. Hun gik meget op i at jeg var tilfreds.

Jeg vidste også godt inden at hun ikke ville kysse og ikke tilbød owo, så jeg kan ikke tillade mig at brokke mig over det bagefter. Hun gjorde alt hvad hun kunne for at det skulle være godt, og det var det også. Hun er ikke den første jeg har besøgt som ikke tilbyder de ydelser, men det gik ligesom op for mig at det er noget jeg ikke kan undvære. Så den er ikke på hende, men mig. 

• 3 months later...
Skrevet

Hun er vist i Aarhus og Kolding i den kommende tid. 

Sjovt at hun skriver, at hun ikke har nogen tabuer - det har hun så vist alligevel :-)

Men fuck hun er lækker - hvad måtte du betale for et besøg?

Skrevet

Hej, jeg har været i dialog med hende i dag.

Hendes forbehold er væk, som man kan få blow uden og kys. 

Kys koster dog ekstra, så en halv time løber op i 1900 og en time koster 2400.

Det er helt latterligt!

I øvrigt en tusse mere, hvis man vil ha hendes sperm!

Petter

Skrevet
Petter123 skrev, for 36 minutter siden:

Hej, jeg har været i dialog med hende i dag.

Hendes forbehold er væk, som man kan få blow uden og kys. 

Kys koster dog ekstra, så en halv time løber op i 1900 og en time koster 2400.

Det er helt latterligt!

I øvrigt en tusse mere, hvis man vil ha hendes sperm!

Petter

plus er hun ikke lidt gammel ?

Skrevet

Jeg hoppede på hende alligevel. 

Troede at jeg havde handlet hende ned i 1500 med både kys og superfransk, men da jeg troppede op, så kunne jeg kun få det ene eller det andet. 

Hun suttede ikke ret meget, og som med så mange andre shemales, så virkede det lidt fake og hun ville gerne have det overstået hurtigt. 

Hun var ok lækker og billederne er 100 procent ægte - såmænd også sød nok at snakke med, men selve oplevelsen var milevidt fra Malii, Ellen og Karen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.