Hop til indhold

mayra arnborg

Featured Replies

Skrevet

XXXL kæmpe naturlig bryster første gang i Arnborg Herning - Annoncelight 

fik aftale i hus i dag med mayra og så var det bare afsted og se om brysterne var så store :D hun er opereret 2 gange som andre også har skrevet om herinde, men stadig kæmpe kasser som der gerne måtte suttes og leges med :P der er helt sikkert til både gården og gaden, kæmpe bagdel at holde ved og kneppe bagfra :P hun er der en uge endnu, så bare afsted drenge og få hende givet noget :D meget sød og nem at snakke med :) 

Skrevet
Vestjyde skrev, 1 time siden:

Er det hende på billederne ?

Ja, det er hende på billederne, hun er stor uden og være fed, og sikke nogle bryster, og der er fri leg - mums, bare hun snart kommer til Nordjylland 

Skrevet

Er det på den kendte adresse på Skjernvej?

Skrevet
  • Author
ims skrev, for 19 timer siden:

Er det på den kendte adresse på Skjernvej?

ja det er så 

Skrevet
  • Author
ims skrev, for 10 timer siden:

Er det diskret indgang? 

diskret og diskret, man kan se nabohuset igennem træerne, men man kan jo bare holde så tæt på huset som muligt, så er der ikke langt til fordøren :D

Skrevet

Ååhh ja den skønne Mayra!! Har været hos hende tre gange sidste efterår og glæder mig til hun kommer igen til København - hvis hun gør. For pokker de former. Elsker at kramme og sutte på kæmpebrysterne, og så den store frække samba-røv, damn. Det er et syn for guder at tage hende bagfra. Og hun kan sgu tage noget kølle, skønheden - der er ikke noget der!! Vær søde ved hende - så er hun det også ved jer

Skrevet

Er iøvrigt fløjtende ligeglad med om det er privat/diskret. Jeg gør intet ulovligt og har da tit hilst på en mor med et par unger i en opgang - hun tænker sikkert sit. Når jeg er hos  hvidovrepigerne - - og det var jeg i sidste uge hos dejlige Trine Bogboobs  - er der en frisør lige ved siden af, hvor der også kommen kunde ud samtidig med mig. Vi nikkede -  Hvad fanden - Man kan sige at begge parter kommer ud fine og nykneppede HAHA

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.