Hop til indhold

Recommended Posts

Det må have været i slutningen af marts, jeg faldt over Eva Nadines annonce: Eva Nadine - Eroguide.dk og syntes godt om billederne af en lettere butte kvinde med livserfaring. Så, at hun tilbyder ”Kysse-bolle besøg (kæreste date/GFE)”.  Vist lige noget for mig. Men sådan et møde, kan man ikke bare booke. Der skal et kemi-møde finde sted først.

Efter en længere telefonsamtale med hende, hvor der allerede syntes at være en for god kemi, blev en Lemongrass Lingam Massage booket.

Den forløb godt. Som hun skriver:

For begge gælder det at du bagefter spørger om jeg vil kysse-bolle med dig en anden dag hvis stadig du har lyst til det.  Hvis jeg også har lyst til det og til dig, så siger jeg ja!.
Det endte med, at vi begge i munden på hinanden, spurgte den anden om vi skulle kysse-bolle senere.

En aftale blev sat op og dagen oprandt og sikke en dag eller mere korrekt aften i en til formålet lejet elskovsrede. En aftale på tre timer (som faktisk nærmere blev 3½ timer). En flaske fransk cremant (
mousserende hvidvin) plus lidt glækkert guf blev medbragt.

Der var god tid til at snakke, lære hinanden bedre at kende, kysse, kramme, røre ved hinanden, fylde badekar, gå i bad sammen og derefter ind i sengen.


Hvordan det gik, vil jeg ikke gå i detaljer med, blot sige at det var en skøn GFE oplevelse, hvor både hun og jeg tog styring. Eva er jo også kendt for sine blowjob, så det var inkluderet såvel som titlen på mødet angivne:  Kysse og bolle (og der blev bollet !)

Skøn kvinde. Kan varmt anbefales; med du skal gennen kemi møde først.

Stedet var nærmest hysterisk rent. 
Eva og seancen 10/10
Gentages: JA!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana

Tak for den dejlige anmeldelse om den kære @Eva Nadine

Hvis jeg befandt mig i København lige nu havde hun hun fået mit besøg det må jeg sige hun lyder som en jeg skal besøge inden jeg kradser af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest I will lick your feet

Det står for min egen regning, men denne anmeldelse lugter af Reklame, ja man skulle næsten tro at du var Eva selv .

Den er skrevet lige så velformulerende som Eva altid går og minder mere om reklame, en en anmeldelse i mine øjne, kan ta fejl, men det må andre afgøre .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kendte ikke Eva inden mit første møde. Har kun besøgt hende de to gange.
Men vejen til GFE samvær var jo ikke lige til. Derfor beskrivelse af, hvordan man kommer dertil.
GFE oplevelsen var en af de bedste, jeg har haft til nu.
Hvad der foregik af intimitet og sex, bøver vel ikke at være udpenslet.

Og der er vel ikke noget galt i at være velformulerende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...