Hop til indhold

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/Y.Wdp1l4Rp

Hun ser jo sød og dejlig ud
Når hun ankommer er hun noget mere kvabset end man lige tror. Jeg tror hun kom fra arbejde eller lignende, hun virkede træt og sur og duftede en smule af sved
Hun begyndte at sutte pik. Det var hun sgu ikke så god til, suttede ikke særligt langt ned over den. Kunne kun kneppe hende i doggy, hun kunne ikke i andre stillinger .... hun virkede ikke særlig adræt
Gav 1000 og det var ikke det værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har bestemt haft flere gode oplevelser med hende. Privat og diskret hos hende. Hun ER noget større end billederne viser, men ikke så stor at det bliver "turn off".

Hun er dog meget aktiv i perioder, i en grad hvor det nok næsten er "svingdør". Det er lidt utiltalende, ligesom hun tjekker og svarer beskeder fra "kunder" mens man ligger i sengen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsL skrev, for 6 timer siden:

@mr.niceguy Er det i Viborg eller Bjerringbro du har besøgt hende.   

 

Hvis du vil vide mere kan vi tage den over PM. Har alt for stor respekt for hendes privatliv til at skrive noget som helst i den retning i det offentlige rum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsL skrev, den 18.5.2022 at 23:36:

@mr.niceguy Er det i Viborg eller Bjerringbro du har besøgt hende.   

 

Synes godt nok det er meget udstillende at spørge så direkte om hvor henne? Og at i gerne tager den i pb? Hav dog respekt for andre mennesker!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henning324 skrev, for 45 minutter siden:

Synes godt nok det er meget udstillende at spørge så direkte om hvor henne? Og at i gerne tager den i pb? Hav dog respekt for andre mennesker!

Og det oprettede du dig simpelthen for lige at bemærke....jøsses.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Akasut@ skrev, for 10 timer siden:

Hun har haft mange profiler og mit indtryk er absolut at hun har mødt mange. Så vel ikke just SB længere

Jeg har "kun" været i sugardating et par år, og hun har været der i hele perioden. Men typisk de lidt mere rutinerede at skifte profil for at få fornyet opmærksomhed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Shaker12

Lidt en stor pige men nu meget sød og tiltalende da jeg mødtes med hende, ikke noget med sved eller noget den stil ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...