Hop til indhold

Svindler par

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/342868 Vil blot advare om par søger cuckold / slave . Holder ikke hvad de lover , pigen får lige pludselig mens inden vi skal have sex. Hun er heller ikke i 30 erne . BLIV VÆK , ikke pengene værd . Er rygere begge 2 , snusket lejlighed . Heller ikke det nr på lejligheden de først oplyser . Ja der burde alarmklokkerne havet buldret. Ærgeligt jeg ikke bare skred. Vil så advare andre . 

Redigeret af Mcfee

Skrevet

Det lyder mere som et hændelig uheld at hun pludselig får Mens. Eller måske syntes de heller ikke at der var kemi. 

Skrevet

Ja det tror jeg så ikke hun havde , kemi ja det er okay , men så kunne de give nogle af pengene tilbage . MEN PRØV DA SELV 

Skrevet

Jeg har haft skrevet med dem, men jeg startede med at spørge om de røg.

Rygerhjem er no-go for mig, så nåede ikke længere. Hvis du heller ikke bryder dig om røg, så burde du gøre det samme.

Men det virker lidt til at du har haft hovedet helt oppe i r.ven på dig selv, hvis du både syntes piger er for gammel, stedet for uhumsk, og fået oplyst en forkert adresse. Og ALLIGEVEL betalt. Vel og mærke, ude at være sammen med dem !

Redigeret af Hfyr

Skrevet
Hfyr skrev, for 6 timer siden:

Jeg har haft skrevet med dem, men jeg startede med at spørge om de røg.

Rygerhjem er no-go for mig, så nåede ikke længere. Hvis du heller ikke bryder dig om røg, så burde du gøre det samme.

Men det virker lidt til at du har haft hovedet helt oppe i r.ven på dig selv, hvis du både syntes piger er for gammel, stedet for uhumsk, og fået oplyst en forkert adresse. Og ALLIGEVEL betalt. Vel og mærke, ude at være sammen med dem !

Vi laver alle sammen nogle fejl ind i mellem, og jeg tænker dem der fejler er udmærket klar over, hva de skulle have gjort eller ikke have gjort, set fra den vinkel behøver vi ikke falde over MCFEE, han ved sikkert godt, hvad han burde have gjort.

noget helt andet er, hvis nogen spørger om et godt råd, så er der åben postkasse

Redigeret af Servciesboy

Skrevet
Servciesboy skrev, for 49 minutter siden:

Vi laver alle sammen nogle fejl ind i mellem, og jeg tænker dem der fejler er udmærket klar over, hva de skulle have gjort eller ikke have gjort, set fra den vinkel behøver vi ikke falde over MCFEE, han ved sikkert godt, hvad han burde have gjort.

noget helt andet er, hvis nogen spørger om et godt råd, så er der åben postkasse

Jeg forstår ikke din pointe ? Hvad er formålet med dit indlæg?

Skrevet
Hfyr skrev, for 23 minutter siden:

Jeg forstår ikke din pointe ? Hvad er formålet med dit indlæg?

Den korte version vi skal behandle hinanden ordentligt , prøv og læs hvordan du formulere dine kommentar, det kunne virke du synes trådstarter har jord i hovedet og pikken oppe i røven, han ved godt situationen kunne været håndteret anderledes, men derfor behøver manden ikke være et fjols, det giver vel ikke nogen særlig lyst til at skrive anmeldelser, hvis modtagelsen er som din.

Selvom vi ikke kender hinanden herinde - eller karske få gør, kan vi vil godt være venlige mod hinanden

Skrevet
Servciesboy skrev, for 29 minutter siden:

Den korte version vi skal behandle hinanden ordentligt , prøv og læs hvordan du formulere dine kommentar, det kunne virke du synes trådstarter har jord i hovedet og pikken oppe i røven, han ved godt situationen kunne været håndteret anderledes, men derfor behøver manden ikke være et fjols, det giver vel ikke nogen særlig lyst til at skrive anmeldelser, hvis modtagelsen er som din.

Selvom vi ikke kender hinanden herinde - eller karske få gør, kan vi vil godt være venlige mod hinanden

Du må have brugt utrolig lang tid på at læse mit indlæg. Og især taget til dig hvad du mener står mellem linierne. Mcfee skriver selv at alarmklokkerne burde have ringet. Jeg giver ham ret, og skriver at han har haft hovedet på oppe i røven på selv selv.

Jeg skriver hverken pikken oppe i røven, jord i hovedet, Eller for den sags skyld at han er et fjols.

Undre mig over at du vil bruge tid på at være foraget på andre vegne. Især når du skal digte så meget selv, før der rigtig er noget at blive foraget over.

Slut herfra

Skrevet
Hfyr skrev, for 11 timer siden:

Du må have brugt utrolig lang tid på at læse mit indlæg. Og især taget til dig hvad du mener står mellem linierne. Mcfee skriver selv at alarmklokkerne burde have ringet. Jeg giver ham ret, og skriver at han har haft hovedet på oppe i røven på selv selv.

Jeg skriver hverken pikken oppe i røven, jord i hovedet, Eller for den sags skyld at han er et fjols.

Undre mig over at du vil bruge tid på at være foraget på andre vegne. Især når du skal digte så meget selv, før der rigtig er noget at blive foraget over.

Slut herfra

Prøv nu at klappe kaje - det er muligt, at du ikke får noget ud af indlægget, men det advarer os andre - mod noget vi ikke ønsker. Så thumbs up her fra, og nok også fra en del andre.

Skrevet
Hfyr skrev, den 8.5.2022 at 12:43:

Det lyder mere som et hændelig uheld at hun pludselig får Mens. Eller måske syntes de heller ikke at der var kemi. 

Hun fik også lige pludselig menstruation da var i fælden - men hendes krop er ok. Man skal bare være hurtig til at skyde kanonen af og så er det sq et dyrt knald

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.