Hop til indhold

Recommended Posts

Det var faktisk meningen at jeg lige skulle have fyldt sparegrisen efter mit besøg hos Alexa i Esbjerg. Men da jeg så en pige Jessy Amber tilbød brydning som er en af mine største fantasier så tog liderligheden over igen. 
Det er hende her :

https://annoncelight.dk/showad/339434

Stedet var en lejlighed i Horsens. 
Det er hende på billederne. De er stylet noget. Hendes krop har lidt ar hist og pist. Altså lidt mærker fra livet. Brysterne er hårde og runde. Hun har tatoveringer og piercinger. 
Hun var sød og ok til engelsk. 
Der stod at hun var fra Portugal men hun er fra Mexico. Hvis jeg havde set Mexico i annoncen var jeg nok ikke kommet. Se uddybning længere nede. 
Vi havde en brydekamp og hun gav mig et godt blow og handjob. Brydekampen var ikke helt så intens som dem jeg har haft med Lea for nogle år siden. Eller oplevelser hos danske piger generelt. 
Det her var den anden udenlandske pige som jeg besøgte til sex. Og jeg kan mærke igen at jeg er mest til de danske piger. Men det er svært med at der kommer færre og færre. Generelt er bange for om de udenlandske piger er her frivilligt, bliver handlet og jeg tænker også på om de løbende bliver tjekket for sygdomme som mange af de danske piger. Ved godt det lyder åndsvagt. Og det giver mig dårlig samvittighed. 
Der var dog ingen tegn på at JessyAmber ikke var her frivilligt.

Tror ikke jeg kommer igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, vi går en hård tid i møde. Der bliver færre og færre af de danske piger og dem der er hæver priserne og reducere på ydelserne

Vi må håbe at de seneste uger prisstigninger på alt lige fra IPhone's til dagligvare løsner trusserne lidt igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...