Joey Joe Joe 2936 Skrevet 7. Maj, 2022 (edited) Et eller andet sagde mig, at den var (er) god nok. Selvom annoncens billeder ligner modelbilleder, så var der et eller andet i kommunikationen på Sms, der gjorde, at jeg tog chancen og tog af sted. Jeg blev fuldstændig overvældet af den vildt, vildt lækre ungpige der åbnede døren. Jeg kunne med det samme se, at det var pigen fra annoncens billeder. https://annoncelight.dk/showad/342791 Fantastisk sød og utrolig smuk. Topservice. Ufatteligt lækker overalt. Nøjagtig som billederne. Små ungpigebryster. Haps! Lange kunstige negle. Ikke lige mig, men det har de jo nogen gange Sindsygt lækker. Sådan en pige man har lyst at slikke lige i røven Så det gjorde jeg. Og så om på ryggen med den flotte unge kvinde. Efter hun var blevet varmet op med pussy lick, hold da kæft hvor det var vildt at dufte den, som den første gæst, så sagde hun, at hun gerne ville ha' sex. Efter lidt gentlemans begyndelse, spredte hun benene helt vildt og løftede dem over sengen. Nu ville hun bare ha' den. Det humør var jeg også i Anbefaling. Alle guldgravere bør få benene på nakken og ud på landet ved Glejbjerg. Der gemmer sig en ufatteligt lækker ungpige Eneste minus ved turen var, at hun ville ha' 1.100 kr. for 30 min. Men kvaliteten fulgte dog med. Redigeret 7. Maj, 2022 af Joey Joe Joe 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 8. Maj, 2022 Joey Joe Joe skrev, for 14 timer siden: Et eller andet sagde mig, at den var (er) god nok. Selvom annoncens billeder ligner modelbilleder, så var der et eller andet i kommunikationen på Sms, der gjorde, at jeg tog chancen og tog af sted. Jeg blev fuldstændig overvældet af den vildt, vildt lækre ungpige der åbnede døren. Jeg kunne med det samme se, at det var pigen fra annoncens billeder. https://annoncelight.dk/showad/342791 Fantastisk sød og utrolig smuk. Topservice. Ufatteligt lækker overalt. Nøjagtig som billederne. Små ungpigebryster. Haps! Lange kunstige negle. Ikke lige mig, men det har de jo nogen gange Sindsygt lækker. Sådan en pige man har lyst at slikke lige i røven Så det gjorde jeg. Og så om på ryggen med den flotte unge kvinde. Efter hun var blevet varmet op med pussy lick, hold da kæft hvor det var vildt at dufte den, som den første gæst, så sagde hun, at hun gerne ville ha' sex. Efter lidt gentlemans begyndelse, spredte hun benene helt vildt og løftede dem over sengen. Nu ville hun bare ha' den. Det humør var jeg også i Anbefaling. Alle guldgravere bør få benene på nakken og ud på landet ved Glejbjerg. Der gemmer sig en ufatteligt lækker ungpige Eneste minus ved turen var, at hun ville ha' 1.100 kr. for 30 min. Men kvaliteten fulgte dog med. Er det ude på landet eller stedet imellem glejbjerg og Agerbæk hun er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2936 Skrevet 8. Maj, 2022 Bull1958 skrev, for 10 minutter siden: Er det ude på landet eller stedet imellem glejbjerg og Agerbæk hun er Har svaret med pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bacchus 22 Skrevet 8. Maj, 2022 Har besøgt hende, og kan bekræfte at hun er petit og vildt lækker. Så stopper roserne dog også! Var knapt begyndt før at hun begyndte at sige at jeg skulle komme, og hun var hele tiden totalt ligegyldig og fraværende. Der var også en mand i huset, og jeg gætter på at det var ham som fik mine tusind kroner. Skyndte mig at komme, både i kondomet og ud af døren. Der gik vel max. 15 min. og selv hvis der havde været antydningen af at jeg kunne blive længere var jeg smuttet. Har besøgt andre flotte piger som jeg har haft god kemi med- bl.a Lizbeth og Barbara - det her var en lorteoplevelse og spild af penge. Måske et godt opti-fuck, men min anbefaling er klart: HOLD JER LANGT VÆK!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg